Luie zondag….

Gepubliceerd 8 juli 2007 door Sannie

De mannen zijn druk bezig (zie logje van Yannick) maar mama doet weinig. Zit een beetje bij te komen van gisteren. Was een hele leuke bruiloft maar werd wel een latertje. En ik heb echt mijn uurtjes slaap nodig… Mocht vanochtend al een uurtje langer liggen maar ben nog niet echt uitgeslapen. Vanavond dus er maar vroeg in !

Begreep dat niet iedereen weet wat een loghop is. Kleine uitleg dus. Iedereen die zich opgeeft zit op zaondag 5 augustus om 19.00 achter de pc. Via de log van Melody zullen we dan met zijn allen van log naar log hoppen. Geeft je dus ineens een hoog WIE aantal en is gewoon leuk om eens bij wat andere loggers langs te gaan. En wie weet hou je er wel weer een nieuwe weblog relatie aan over ! Fijne zondag allemaal ! (Al is de zon hier ver te zoeken momenteel…..)

5 reacties op “Luie zondag….

  • Lekker hoor zo’n luie zondag!! Hier hadden we een heerlijk zonnetje om van te genieten, is het bij jou nog goed gekomen met de zon?? Helaas, de loghop zal aan mij voorbij gaan, mijn mannetje is die dag jarig en ik heb nog geen idee of wij dan thuis zullen zijn of dat ik achter de pc kan kruipen…
    xxx

  • hoi, hier was het gister wel de hele dag erg zonnig, nu onweert en regent het. Maarja, ik mag toch de deur niet uit. Verplicht thuis rust houden, bank zitten, liggen en heeeeeeeeeeel af en toe even achter de pc… Heb nu al zin in morgen dan komen jullie gezellig op visite!

  • Door nogsteeds wat internetproblemen ben ik wat onregelmatig aanwezig op de weblog…Maar lekker zo’n rustige zondag!!! Even bijkomen…
    Trouwens zie net die foto van Kaylinn links… wat een grote meid al zeg! Groet Tessa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

