Ziek….

Gepubliceerd 5 juli 2007 door Sannie

Vandaag een kort logje. Ga ook jullie logs niet na, haal ik binnenkort wel weer in. Na gisteren de hele dag plat te hebben gelegen ben ik nu weer een beetje op de been. Lang leve de buikgriep !!!!!

O, nog bedankt ma voor het helpen gisteren en Silvia voor het ophalen van Yannick van school !!!

9 reacties op “Ziek….

  • Is goed meisje als je me nog nodig hebt bel je maar.
    Ik hoop dat het wat beter gaat met je kus aan de kleintjes.
    groetjes sil

  • He getsie, nu heb jij het te pakken! Da’s helemaal niet zo handig hee met twee van die ukken! Fijn dat je goed geholpen word! Ziek lekker uit meid en natuurlijk heel veel beterschap gewenst!

    xxx Danielle

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

