Balkje erbij ???

Gepubliceerd 3 juli 2007 door Sannie

Heb eigenlijk liever een koekje maar ja heb een balkje…..Ach ja, scrollen maar gewoon snel naar beneden ! 

Heb net een nieuw mobieltje besteld bij Bol.com. Had nog een waardebon van hun liggen dus dacht ga daar eens neuzen. Hopen dat ik met de phone langer doe dan de vorige, na 1 xc2xbd jaar accu kapot is niet echt lekker. Had via Marktplaats nog een andere accu besteld maar ook deze vertoont kuren. Ja das natuurijk de gok als je iets koopt. Was er niet zo veel aan kwijt gelukkig vandaar dat ik de gok wel wou nemen. Maar nu dus een nieuwe. Met 5/7 werkdagen in huis als het goed is. Tot die tijd doe ik het nog maar ff met een oud toestel van zussie. Ben in ieder geval bereikbaar ! Zal mijn nieuwe aanwinst nog ff laten zien, een Sony Ericsson J210i zwart.  (klinkt dat hxc3xa8, net of het echt iets is hihihihi)J220i_1 Maar helaas is de telefoon pas het begin van een partijtje geld smijten. Mijn droger is er weer meegekapt ! Voor degene die al wat langer hier komen al een bekend fenomeen. Mijn droger met een garantie van 2 jaar was al drie keer gerepareerd. De laatste keer net voor de garantieperiode verliep. En nu maakt hij weer een herrie niet normaal. Ga er geen cent aan uitgeven is echt een onding. Dacht toen goedkoop een droger te hebben maar ga nu maar iets meer uitgeven. De was zit nu bij de buren in de droger (bedankt !!) En nu morgen of overmorgen op drogerjacht ! Ach ja, je moet je geld toch ergens aan uitgeven nietwaar ? Verder gaat hier alles zijn gangetje, zit nu lekker met van Velzen in de speler te loggen. Bedankt Danny, is een lekker muziekje ! Ga zo ook nog maar ff wat spaanse muziek er in knallen. Heb van de vakantie in Mallorca een cd’tje meegenomen. Zodra ik die hoor zit ik weer terug in Can Pastilla op het balkon naar de muziek van Palm Beach te luisteren en naar het strand en de zee te kijken….. zucht….. Mag ik misschien met jullie mee ma ????????? Volgend jaar gaan we weer, zeker weten !!!

5 reacties op “Balkje erbij ???

  • hola, mi hyga que tal, als ik dat balkon ziet krijg ik heimwee, donderdag over 4 weken zitten we er, alleen 1 etage hoger en dan komen we pas na 4 weken weer terug, zal mijn best doen bij ida dat jullie volgen jaar weer op het balkon kunnen zitten

  • Oh wat een heerlijke foto!! Zou er nu ook wel willen zitten…hebben hier door de hoosbuien (30mm in een half uurtje) last van een kleine lekkage in de net opgeknapte logeerkamer…grrrrr

  • Nou daar is het inderdaad denk ik wel beter dan hier! Maar goed…wie weet wat een lekker weer er nog gaat komen! Hoop hoop!

    Zit deze droger niet meer in de garantie dan? Want die heb je inderdaad nog niet zolang! Kan me nog herinneren dat je dat logje toen schreef!

    Wel balen weer zeg! Laten we hopen dat je met alle volgende apparaatjes meer geluk hebt!

    Tja en dat balkje…kan me er ook niet aan storen hoor! Zo groot is het niet!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

