Maandag….

Gepubliceerd 2 juli 2007 door Sannie

En toen was het alweer maandag… Weer een weekend voorbij. Weer dichter bij de vakantie !! Vandaag is Elvan er weer. Hij en Kaylinn liggen nu lekker te slapen, kan ik ff loggen. Marco heeft vanochtend Yannick naar school gebracht. Ben ik heel bij om want het regent hier behoorlijk. En dat begon net toen Marco uit school kwam. Hij was dus drijf. Nou ja, beter hij dan ik met Kaylinn en Elvan zullen we maar zeggen….

Yannick naar school brengen ging nu goed, geen traan gelaten. Nou ben ik benieuwd hoe het dan morgen weer gaat want ik heb steeds een compleet drama in de gang. Brullen, helemaal hysterisch mag ik niet weg van hem, hij moet met mama mee. Ga nu maar gewoon weg maar leuk is het niet. Vrijdag nog ff met de juf staan praten maar in de klas is het vrij snel over. Wel doet Yannick niet echt mee met de andere. In de kring zingt hij bijvoorbeeld niet mee. Terwijl hij hier thuis alle liedjes zingt. Ook met andere kinderen is hij nog niet echt bezig. Als ze wat aan hem vragen geeft hij wel antwoord maar het liefst duikt hij weg. Yannick is al van kleins af aan al wat "bang". Ik hoop dat dat nu wel wat veranderd, anders wordt hij zo’n buitenbeentje en dat wil je toch niet. De juf gaf aan dat ze er nu extra aandacht aan besteed en hem steeds stimuleerd om met anderen te zijn. Wel zei ze dat hij alles snel oppikt. Klopt, hij kent alle kindjes al van naam, alle liedjes en noem maar op. Donderdag liep hij steeds "zeg Roodkapje waar ga je hene" te zingen. Bleek dat ze dat ’s ochtends bij gym hadden gedaan. Was voor hem de eerste keer maar het hele lied hebben we hier gelijk gehoord. Zal dus vast wel goed komen met ons mannetje !

Met Kaylinn gaat het prima. Slaapt weer hele nachten door en eet en drinkt goed. Ze is gek op soepstengels, heeft ze liever dan een babykoekje. Ze knaagt het zo naar binnen ! Ze weet ook precies wat ze wil. Doet ze met het eten haar mond niet meer open wil ze drinken en andersom. Gaat ineens allemaal zo snel, echt baby af zo. Al niet meer in de maxi cosi, niet meer in de wipstoel. Nog ff en ze gaat op zaterdagavond stappen. hihihihihi

Heb trouwens ook een foto van mijn nieuwe neefje of nichtje in de zijbalk gezet. Wat zou het worden, hebben jullie een idee ?

Diane en Danny weten het al, wij moeten nog een week of 16 wachten…. Al ben ik dan wel de eerste die het weet omdat ik bij de bevalling mag zijn !!

11 reacties op “Maandag….

  • Haha dat stappen duurt gelukkig nog heel lang, niet dan? Gaat allemaal inderdaad al zo snel! En die Yannick joh, die kijkt gewoon ff de kat uit de boom, da;s zo erg niet! Hihi laat ze op school maar wachten tot ie los komt! Komt vast goed!

    Ook hier komt het trouwens met bakken uit de lucht gevallen! Hoop xc3xa9cht dat het vanmiddag droog is, want Eline heeft zo’n zin om met tante Miranda naar de kermis te gaan! Was het eerste wat ze zei toen ze vanmorgen wakker werd! En morgen kan het niet meer, althans niet met tante Miranda…want die gaat morgen op vakantie! De kermis duurt nog tot woensdag…

    xxx

  • Dat uit de boom kijken, ken ik ook van Christian! Ook hij zingt en speelt hier volop en op de psz schijnt hij redelijk rustig te zijn en doet ook niet met alles mee. Nou ja, zal vanzelf wel komen, hoor en ik denk dat yannick ook vanzelf wel los komt! En ja, kleine meisjes worden groot, nog even en haar 1e vriendje saat voor de deur (als ze 20 is ofzo, hihi). Hier maakt Anna ook van die sprongen en weet ook heel goed wat ze wel en niet wil (en laat dat ook merken ook!). En super hoor, dat je bij de bevalling aanwezig mag zijn, kan je je zus steunen!

  • Tja lastig hoor als ze niet helemaal hun draai kunnen vinden. Hopen dat het vanmiddag goed gaat. Tja kleine meisjes worden groot, gelukkig duurt het nog even voordat ze gaan stappen!
    Spannend dat je bij de bevalling mag zijn. Lijkt me heel bijzonder!
    Fijne week Tessa

  • Wat heb je een leuk vooruitzicht meis, over een weekje of 16….heerlijk voor je! Het is ook zo iets bijzonders!
    Het is je gegund!

    Liefs Melody

    Ps de auto is helaas nog niet verkocht, ons huis ook niet…maar met de makeup ben ik blij, foto staat er hoor!

  • Ik herken het helemaal hoor, Judith doet op de psz ook niet echt mee zingen enzo en thuis…volop. Ook als ze iets in de grope moet vertellen of een kindje moet feliciteren dan kijkt ze weg en zegt niets, terwijl in een kleiner groepje kletst ze de oren van de juf haar hoofd!!!
    Komt vast goed allemaal hoor, ik was zelf ook zo en is helemaal goed gekomen hihi.
    Groetjes Melissa
    ps wat gaaf dat je bij de bevalling mag zijn.

  • tja, alle begin is moelijk,maar als ze wat verder zijn dan veranderd dat meestal vanzelf!
    je meisje wordt echt groot en dan al naar de grote stoel das een verandering,maar ook heel leuk dan kan ze teminsten alles beter zien door het raam!

  • Hoi hoi

    Hier ff een teken van leven terug…tussen het rusten door he zoals je snapt!

    Ja het is gek he, vooral snachts gaat t enorm te keer zeg….dus neem wel eens een uurtje overdags maar ja je moet ook niet te veel echt slapen want dan ga je dag en nacht omdraaien natuurlijk he en dat is ook weer niet de bedoeling.

    Tja voor nu ziet t er nog aardig uit allemaal en daar ben ik zeker dankbaar voor…we zien wel hoe het verder gaat…elke dag is er een niet dan?

    Groetjes aan je zussie en je moeder die ook telkens van die meer dan lieve berichtjes voor me achterlaat!

    Helemaal top

    LIefs

    Cynthia

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

