En maar kijken…

Gepubliceerd 29 juni 2007 door Sannie

Heb mijn broodje vanmiddag niet aan tafel of op de bank gegeten. Nee, ik zat bovenop het aanrecht !! Ze kwamen aan de overkant de ondergrondse containers brengen me een vrachtwagen en dat wou ik wel eens even zien. Is hier altijd leuk om naar buiten te kijken, een hoop bouwmensen en vrachtwagens en "scoops" en tractors. Kijk maar mee wat voor mooi plekje ik had !

3 reacties op “En maar kijken…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

