Lang zal ik leven !!!!

Gepubliceerd 27 juni 2007 door Sannie

Ook al is Marco er niet, hij is me niet vergeten…….

Cool Slideshows!

Mooi he !!!! Vanochtend lekker naar de Ikea geweest. De auto lag vol toen ik weer naar huis ging… Yannick uit school gehaald en Kaylinn op bed gelegd. Na haar slaapje met mijn moeder en de kids naar Nieuwegein. Daar heb ik bij mijn ouders gegeten. Weer thuis de kids platgelegd en dit boeket bij de buren gehaald, was daar bezorgd. Kreeg ook nog een kadootje mee, lekker Kneip relax spul. Heerlijk !! Zal proberen ook de tijd te nemen Angelique !! Ik wil iedereen trouwens ff bedanken voor de felicitaties, hartstikke leuk. Zal jullie logs ook allemaal bezoeken van de week . En nu ga ik lekker voor de tv hangen, feestje met al mijn vrienden hihihihihi

9 reacties op “Lang zal ik leven !!!!

  • Nog gefeliciteerd met je verjaardag, ben een dag te laat maar had je al een e-card gestuurd.
    Mooie foto’s joh, ik zou die ene van kaylinn ook niet hebben laten liggen als ik jouw was hihi.
    Groetjes Melissa

  • Goedemorgen

    Beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

    Las t net bij Diane, je kent me vast wel he van daar?

    Wat heb je toch een schatten van kids!

    En straks een nieuw neefje of nichtje erbij…helemaal leuk!

    Maar pas maar een beetje op Diane, die weet van geen ophouden he? Die blijft maar druk en doorgaan…

    Ik zie dat ze van de week ook jarig is?
    Vandaar haar feestje natuurlijk ook…duh!

    Nou goed ik wens je een mooie vrijdag en een fijn weekend toe!

    Liefs,

    Cynthia

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

