pffffffffffffffffffff

Gepubliceerd 26 juni 2007 door Sannie

De kids liggen plat, gelukkig….. Gaat niet zo lekker met Yannick op het moment. Marco ging gisteren weg en de ellende begon… Yannick is het er niet zo mee eens dat papa er een paar dagen niet is. Vanmorgen op school ook brulpartijen terwijl dat zo goed ging de laatste tijd. Toen ik hem ging ophalen kwam hij ook al huilend op mij af. Met een vreemde broek aan die nat was en twee natte broeken in zijn tas….. En dat was een paar weken geleden dat het fout ging. De juf ging in gesprek met een andere ouder maar morgen moet ik maar eens ff met d’r praten. Volgens Yannick mocht hij niet naar de wc maar dat lijkt me stug. Maar hij blijft dat volhouden dus dat moeten we morgen maar eens uitpraten. Ook had hij weer een halve snee brood over en niets gedronken bij de lunch. Morgen dus ff navragen hoe dat allemaal zit ! Slapen ging gisteren wel goed dus ik ga ervan uit dat hij vannacht ook geen problemen geeft. Zelfs Kaylinn slaapt al weer een paar nachten door. Ze eet nu ’s avond s een heel potje groente en een yoghurt/kwark toetje. En dan pas ’s ochtends om 7.00 weer. Dat gaat dus wel goed ! Morgen is het groot (ahum) feest, ga samen met mijn moeder naar de Ikea. En er was nog iets……. Jullie horen wel of ik nog iets gescoord heb bij de Plundra !!

3 reacties op “pffffffffffffffffffff

  • Balen hoor, dat er dan even een dipje in zit. Ben het met Tessa eens, praten met de juf kan nooit kwaad, misschien is er ook wel iets in de klas gebeurd…Je weet het niet! Succes ermee en Yannick, groot worden is ook niet makkelijk he!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

