Waterballet…

Gepubliceerd 25 juni 2007 door Sannie

Zaterdagochtend stond er wat water bij ons achter op de parkeerplaats. Wij hebben hier wadi’s waar het water op een natuurlijke manier weer afvloeit naar het grondwater. Maar de wadi’s konden het water niet aan… Zie hier het resultaat :

Heb er een leuk spelletje van gemaakt. Kijken wie de hoogste score heeft… Het is de bedoeling dat je groepjes blokjes met dezelfde kleur wegklikt. En op die manier dus zo weinig mogelijk blokjes laat staan. Succes !!

8 reacties op “Waterballet…

  • Ohjeeee, schaam schaam, ik heb je verjaardag vergeten, stom stom stom. Sorry hoor!

    En dan een paar minder leuke dagen voor de boeg… en met dit nare weer buiten kan je dus wel een extra zonnetje gebruiken. Dus net als vele andere mensen (ook al hou ik niet van clichxc3xa9 uitspraken) zeg ik het dan met bloemen!

    Veel liefs….


    Meis,

  • Altijd leuk een spelletje! Maar jeetje zeg…dat was een aardig zwembad daar bij jullie achter! Niet te hopen dat dat iedere keer zo is als het wat harder regent! Hmm hier begint het inmiddels weer te onweren! Heerlijk zomers weer! Haha!

  • ik weet niet of ik de hoogste score heb,maar wet als het wel zo is dat ik mag komen pootjebare!hihihi

    ziet er erg lekker uit,zal wel lekker modderachtig zijn!

  • Leuk hoor, Tetris… had niet m’n beste score. Maar wel grappig zeg.
    Groetjes, morgen een fijne dag!!! Geniet van de Plundra. We hebben wat leuks voor je verjaardag, nog even w88 tot zaterdag!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

