Feestje

Gepubliceerd 25 juni 2007 door Sannie

Zaterdag hebben we mijn verjaardag al gevierd. Ik heb ook mijn kadootjes van Marco en de kids al gehad. Dit omdat hij er woensdag niet is. Van Marco kreeg ik een mooi horloge en oorbellen.

Van de kids een leuke schakelarmband en een Kipling beautycase. 

Voor de rest kreeg ik van de meeste een envelop. Komt goed uit, wil een nieuwe parasol voor in de tuin kopen en nog wat nieuwe bedeltjes voor aan mijn armband. Woensdag ben ik dan echt jarig. Ga dan eerst naar de Ikea inslaan en daarna Yannick uit school halen en het met hem (en Kaylinn natuurlijk) nog een beetje vieren !

3 reacties op “Feestje

  • Wat een leuke kadootjes zeg…maar het blijft jammer dat Marco er niet is op je echte verjaardag hee? Maar jij vermaakt je best wel in de Ikea denk!! En…wij zullen hier woensdag hxc3xa9xc3xa9l hard komen zingen! Haha!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

