ff snel…

Gepubliceerd 21 juni 2007 door Sannie

Weer druk, druk,druk dus ff een snel "wist-u-datje" :

* Het met Yannick goed gaat, heeft nergens last van. Alleen jammer dat hij een week niet naar school mag, vind hij zelf ook..

* Mijn mobieltje er mee gestopt is. Nog geen 1xc2xbd jaar oud en accu kapot. 70 euro voor nieuwe, dacht het niet. Nog een oud mobieltje gevonden zussie ??

* Ik morgen de hele dag in de keuken mag staan ? Zaterdag vier ik mijn verjaardag en er moeten taarten en soep gemaakt worden.

* Marco maandag naar Frankrijk vertrekt ? Is pas donderdag laat weer terug. Worden dus geen leuke dagen, woensdag ben ik echt jarig en dan is hij er niet…

* Ik woensdag dan maar een feestje ga vieren in de Ikea ? (Plundra begint hihihihi)

* Yannick gisteren zijn vliegveld heeft gehad van Lego en hij nu boven een complete stad heeft ?

* Ik zo ga kappen, moet nog een boodschappenlijstje maken en krijg zo visite. Had vanochtend Sil en Melis al op bezoek, zitten zonder internet dus kwamen ff hier langs. En zo komt Sonja, een oud tupper collegaatje. (nee, ze is niet oud hihihi maar van vroeger je weet wel…)

* Ik waarschijnlijk pas na het weekend weer log, dus alvast een fijn weekend !!

12 reacties op “ff snel…

  • druk druk druk dat kennen we!hiihih.ik kom zaterdag vroeg in de middag even op de thee,want we gaan s’middag als alles mee zit mijn nieuwe auto bestellen!!!!

  • Fijn dat het met Yannick zo goed gaat!! En een stukkie taart, lekker!! Kan je niet een stukkie opsturen, hihi!? Alvast een hele fijne zaterdag en tot volgende week!!!

  • Ah getsie! Da’s balen zeg dat Marco niet thuis is op je verjaardag!! Tis sowieso niet leuk dat ie er de hele week niet is! Aardig druk in je eentje met twee kids hee! Maar daar sla jij je weer doorheen hoor! Hihi enne die Plundra helpt daar vast aan mee!!

    Wij wensen jou een heel fijn weekend en alvast een heel gezellig verjaardagsfeestje dit weekend!!

    xxx

  • plundra ja, had me wel wat geleken zussie, maar helaas moet ik woensdag werken. Misschien ga ik dopnderdag wel ff, dsan heb ik het rustig. Altijd leuk ikea, en helemaal met plundra! He, ik heb een mobieltje voor je hoor, als je mij toch niet had he! hihihi

  • Alsnog gefeliciteerd!!!! En.. leuke verjaardag gehad?? Je zit vast nog na te genieten. Wel balen dat morgen Marco weg moet, dat voelt dan wel een beetje als een koude douche, vooral als je woensdag jarig bent! Nou, ik neem er nu hier eentje op je en woensdag wederom!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

