Neusamandelen geknipt !!!!

Gepubliceerd 19 juni 2007 door Sannie

Het is gebeurd, mijn neusamandelen zijn geknipt. Vanmorgen moest ik met papa om 7.15 in het ziekenhuis zijn. Ik mocht daar mijn pyjama aan en ging ook op de weegschaal. ik woog 17,2 kilo !! (Of kilometer zoals ik altijd zeg hihihihi) En ze gingen ook mijn pols tellen. Ik was rustig zeiden ze. Ik vond het ook wel leuk. Totdat papa mij een zetpil moest geven…. Toen vond ik het niet leuk meer…. Papa heeft me gedragen naar de operatiekamer want ik wou niet meer op het bed. Ook op de OK niet maar toen moest ik wel. Kreeg een gek kapje op mijn mond en voordat ik het wist was ik al weer op zaal. Het was zo snel dat papa niet eens zijn koffie had kunnen opdrinken. Ik voelde me een beetje misselijk maar dat was al snel weer over. Het wachten was op de dokter en toen mocht ik weer naar huis. Om 11.15 was ik weer binnen. Ik kreeg een kadootje van papa en mama en Kaylinn. Een vliegtuigmonteur met motor van de Lego. Ook lag er al een kaart voor me van Wietse en Karolien, de buren van verderop. Die hadden denk ik hier gelezen dat ik naar het ziekenhuis moest. Bedankt hoor vond het heel leuk !!

10 reacties op “Neusamandelen geknipt !!!!

  • Veel sterkte nog de komende daagjes. Gelukkig is het nu wel weer voor ijsjes! Knap maar snel op, groetjes,

    Stan, Bram, Barry en Barbara

  • fijn dat het achter de rug is, nu kan je weer opknappen, opa en oma komen vanmiddag bij met natuurlijk kadootjes want jij ben toch een grote jongen geweest

  • Dat is snel gegaan!! Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt, en ook ik vind dat je een hele grote jongen bent geweest!! Pap, mama en Kaylinn zullen maar wat trots op je zijn!!!!!

  • Yannick, wat ben je toch een stoere vent zeg! Kan me best voorstellen dat het allemaal heel erg spannend was! Voor papa en mama vast ook! Is niet niks hee, je kleine ventje in zo’n groot ziekenhuis! Wat fijn dat het allemaal zo vlot gegaan is en dat hij er nu weinig last van heeft! Hopen dat dat zo blijft! Enne Yannick, lekker ijsjes eten hoor!!

  • Wat ben jij een grote kerel zeg. Fijn dat het allemaal zo goed ging hoor. Heb je er nog pijn aan? Je wordt vast lekker verwend door pappa en mamma en dat verdien je ook hoor.
    Een dikke knuffel van Sonja (die van de bus en de Clio)

  • Ohjeetje wat een toestand allemaal, laat je maar lekker verwennen met heeeeeeeel veeeeeel ijsssss, lekkerrrrrrr

    Heb en hou het goed, geniet met de grootst mogelijke g van alles dat het genieten zo waard is!

    Liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

