Vaderdag !

Gepubliceerd 18 juni 2007 door Sannie

Gisteren was het vaderdag ! En ik heb samen met Kaylinn papa hele mooie kado’s gegeven. Ik had op school een mooi dino hoofd gekleid en geverfd. En thuis hadden we met mama nog een mooie tekening en gedicht gemaakt. En we hadden ook nog kado’s gekocht ! Een schoonmaakding voor de bbq, een weggooi bbq voor als we naar Disneyland gaan, een toilettas met mini’s voor als papa naar Frankijk moet. En het mooiste : dvd speler voor in de auto ! Als we dan naar Disneyland gaan kan ik lekker achterin filmpjes kijken ! En heeft papa voorin rust dus heeft hij er ook nog wat aan……

3 reacties op “Vaderdag !

  • Zo die papa van jullie zal wel hxc3xa9xc3xa9l erg blij zijn geweest zeg! Wat een verwennerij! Hihi en wat een goed kado Yannick! Daar heb je zelf ook nog lekker iets aan! Haha!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

