Lekker zitten !!

Gepubliceerd 18 juni 2007 door Sannie

Ik mag nu in de kinderstoel zitten ! Gaat hartstikke goed, met het eten hoef ik dus niet meer in de wipstoel !

Met het slapen gaat het ook weer beter. Heb nu al een week na mijn groenten yoghurt en da naar bed. Als papa en mama gaan slapen drink ik dan nog bij mama. Sliep de nacht weer door. Maar sinds zaterdag is het weer anders. Papa was zo laat thuis dat mama al sliep en ze namen maar de gok… En ik sliep gewoon door ! Goed he, vannacht weer. Mama gaat nu alleen ff kijken hoe ze het doet met de voeding. Krijg nu nog maar twee keer melk en ze weet nog niet of dat voldoende is. Mij bevalt het in ieder geval goed !!

5 reacties op “Lekker zitten !!

  • Ja, kleine meisjes worden groot he!! Voor ik het vergeet: Yannick, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis en ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt en anders mag je van mij veeeeeel ijsjes en lekkere dingen hebben, zeg dat maar tegen je mama!!

  • Wat goed van je Kaylinn!! Vol blijven houden nu hee, lekker de hele nacht slapen!!

    En gezellig is dat toch hee, aan de grote tafel zitten in de kinderstoel!! Je wordt echt al wel een hele grote meid!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

