Verhuizing !!

Gepubliceerd 15 juni 2007 door Sannie

Vandaag draait alles om de verhuizing van Silvia, Jos en de meiden. Marco is er vanochtend vroeg al naar toe gegaan met de Trafic. Ik ga zo Yannick uit school halen en ga dan met Kaylinn ook die kant op.

Gisteren ging het hartstikke goed met Yannick op school. Hij heeft geen traan gelaten ! Helaas heeft hij die vanochtend dubbel en dwars ingehaald…..Ze hadden een viering, een aantal klassen doen dan een liedje enzo. Ik bracht hem in de klas en toen ging het al fout. Weer compleet overstuur, brullen gillen… Ze gingen in de kring en ik ben de klas weer uitgelopen. In de gymzaal was de viering, ben daar maar gaan staan. Warm dat het daar was, maar ja, alles voor Yannick natuurlijk !

Maar dat ging dus mooi niet door. Toen ze moesten zitten was hij al dwars, nog steeds huilen en opstaan. Op een gegeven moment heeft een juf hem mee naar de klas genomen om hem weer rustig te krijgen. De Bliksemstralen traden op en Yannick zat in de klas een boekje te lezen…… Podiumvrees geloof ik !! Heb hem maar gedag gezegd en ben naar huis gegaan. Zal dus wel geen beroemde artiest worden die zoon van mij !!

Ga nu ff de Twingo volproppen. Bedje en wagen moet mee en er staat ook al een grote plantenbak in voor de nieuwe woning. Is nu ff droog dus ik ga snel lopen !  Net een vrachtwagen zo’n Twingo (hoop ik….) Fijn weekend allemaal !!

2 reacties op “Verhuizing !!

  • druk druk druk en weer met verhuizen,maar gelukkig hoef je dit keer niet zelf te verhuizen.bij een ander is het altyd leuker toch!!fijn weekend

    p.s heb nog een leuk roddeltje!
    maar dat hoor je nog wel

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

