Sloom dagje…

Gepubliceerd 12 juni 2007 door Sannie

Ben vandaag niet echt vooruit te branden…. Moet een hoop doen maar het komt er op de xc3xa9xc3xa9n of ander manier niet van. Dan morgen maar de strijk en vanavond de stofzuiger. Ben wel vanochtend al wat boodcshapjes wezen doen. De bakker, ff langs de Hema je kent dat wel. En naar de Plus. Daar stonden ze namelijk van Bell Photo. Kon ik een gratis foto van Kaylinn laten maken. Als echt hollander ga je dan natuurlijk !! Lachen wou ze niet echt maar ze ging in ieder geval niet huilen. Ben benieuwd hoe ze geworden zijn, 28 juni kan ik ze halen.

Yannick zit nu nog op school, moet hem 14.45 weer halen. Dan heb ik ook een kort gesprekje met de juf om eens even te kijken hoe het nu met hem gaat. Gaat al stukken beter, vanmorgen nog maar een paar kleine traantjes in de klas. Gelukkig, niet alleen voor mij maar ook voor hem. Hij vind het in ieder geval heel leuk en dat is ook belangrijk !

Kaylinn slaapt nog lekker maar die heeft ook wat in te halen. Heeft gisteravond weer de hele avond lopen spoken. Ze had er geen zin in, vond het leuker bij ons beneden. Dat is me er xc3xa9xc3xa9n hoor ! Heb net wat tips van jullie gelezen inzake het ’s nachts wakker worden. We gaan haar nu inderdaad voordat wij naar bed gaan maar wat geven. Maar het vreemde vind ik dat het al een hele tijd wel goed ging. Toch niet handig dat je bij zo’n kleintje geen "Follow Me" krijgt. Dat zou toch wel eens makkelijk zijn nietwaar ???  ( bij Ikea krijg je ze overal bij en ik krijg daarmee ook alles in elkaar)

Fijne dag allemaal !!

3 reacties op “Sloom dagje…

  • Haha ja die gerbuiksaanwijzing moeten we zelf in elkaar zetten hee!! Inderdaad, dat valt niet altijd mee! Haha! Hier trouwens net zo’n dagje als daar!! Vanmorgen ook op stap geweest met de kids…maar verder…weinig…heel weinig! Haha! Ach dat mag ook weleens een keertje hoor! Kan niet altijd hollen, rennen en briezen zijn!

    Wat fijn inderdaad dat het al wat beter gaat met Yannick en het afscheid nemen en zeker dat ie het zo naar zijn zin heeft…ga je toch een stukkie geruster naar huis, niet dan?

    Hoop dat het helpt om weer een late te geven….is inderdaad beter dan ‘snachts en hij gaat er vanzelf wel weer een keer af joh! Duim voor je dat de late voeding voor een hele rustige nacht gaat zorgen!!

  • niet vooruit te branden zussie? tja, klinkt erg bekend, ik heb vandaag ook zo’n dag geloof ik.
    Fijn dat het met yannick wat beter gaat op school, ach, het is ook best wat hoor als je ineens naar de “grote”school moet!

  • oh oh hoe herkenbaar! Het is zo lastig dat ze alleen nog maar kunnen huilen als communicatie! en moeders maar gissen wat er nu weer is of dat het gewoon een huiluurtje is..pff erg vermoeiend! Ben haar nu wakker in bed aan het leggen sinds gisteren en dat gaat ook gepaard met enorme schreeuwpartijen, maar ja, even doorbijten want dan voelt ze zich tenminste veilig in haar bedje, slaapt ze dieper en kan ze straks beter alleen spelen, heb ik ergens gehoord en gelezen en dat is me heel veel waard. Hou vol Sannie! Misschien is het weer zo’n sprongetje van haar weet je wel en is ze gewoon even uit haar ritme en komt het over een weekje weer goed..

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

