Weer goedgekeurd !

Gepubliceerd 11 juni 2007 door Sannie

Ik ben vandaag weer naar het consultatiebureau geweest. Ik ben nu 70 cm en weeg 8470 gram. Dat was allemaal weer goed gelukkig ! Zit nog wel wat boven het gemiddelde maar lengte en gewicht gaan keurig gelijk. Mama heeft ook gevraagd hoe ze weer van de nachtvoeding afkomt maar dat is nog niet zo handig. Gewoon laten huilen is een optie maar na ’s nachts een (half) uur wakker te hebben gelegen zijn papa en mama dat ook zat en halen ze me weer. En ik heb ook echt honger dan ! Andere optie was weer een late voeding geven, dan ga ik in ieder geval de nacht door. Ze zoeken het maar uit, ik wacht het allemaal wel af !

7 reacties op “Weer goedgekeurd !

  • Het klinkt misschien heel erg raar…maar probeer haar eens vxc3xb3xc3xb3r 22.00 uur eten te geven!! Dat heeft bij Judith ook gewerkt, die sliep ook daarna door, wij kregen die tip ook toevallig toen van iemand op een feestje dat wij het daar over hadden (over doorslapen).
    Succes…
    Groetjes Melissa

  • wat groei je goed! en wat hoor ik nou nachtvoeding?das voor kleine baby’s toch niet voor een grote meid!tja als je honger of dorst heb dan moet jeje laten horen hxc3xa9!

    maaike is vandaag naar het bureau geweest en die gaat hard!ze is al 67,5 lang en weegt alweer 7390 gram!

    bij maaike werkt het als we om 22.00 een papfles geven i.p.v 1900 en na het eten geven we haar dan 100 ml yogurt en dat gaat super en ze slaapt eindelijk door!

    wij geven dan meestal pyjamapapje lekker makkelijk drinkbaar in de fles!

    succes

  • Ai da’s knap lastig voor papa en mama die gebroken nachtjes weer! Cas word ook nog weleens vroeg wakker, Cas krijgt dan zijn speen en slaapt dan meestal wel door tot zijn eerste fles! Maar ja, Cas heeft dan ook nog een late voeding natuurlijk…Misschien toch wat om te proberen voor papa en mama…gewoon wat later op de avond nog eens een keertje…voor ze zelf gaan slapen ofzo…misschien slaap je dan wel weer lekker door! Lijkt me in ieder geval beter dan ‘snachts! Succes hoor!

    En wat sta je toch trouwens weer leuk op de foto!! Je wordt echt al een hele grote meid!!

  • Tja dat zal terug naar af voelen voor je lijkt mij! Wij zitten er nog middenin alhoewel Liv sinds deze week pas vanaf een uurtje of 5 half 6 komt voor haar fles als we haar rond middernacht nog eentje hebben gegeven, dus het gaat langzaamaan de goede kant op..kan niet wachten tot we weer gewone nachten hebben en ze op haar eigen kamertje kan gaan slapen ’s nachts..sterkte ermee!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

