Moe, moe, nog moeier….

Gepubliceerd 11 juni 2007 door Sannie

Ik ben een beetje vervelend op het moment. Komt omdat ik zo moe ben zegt mama. Ik ben op de bruiloft van Diane en Danny namelijk de hele avond opgebleven ! Ik vond het heel leuk, heb ook goed geholpen. Ben met Danny de trouwzaal ingelopen en heb de ringen gegeven. En zaterdag ben ik naar Silvia geweest. Die krijgt ook een nieuw huisje en papa en mama gingen helpen. Ik ben lekker met Debby en Melissa naar de geitjes geweest en later nog met Debby naar de speeltuin. En toen kwamen ze ’s avonds ook nog bij ons BBQ-en ! Werd het dus weer laat…. Maar ik heb wel uitgeslapen. Werd om 7.28 wakker gisteren. Ik vond het wel laat maar volgens mama had ik nog wel wat langer mogen slapen. Vandaag hoefde ik niet naar school, mama had al verwacht dat ik een beetje op zou zijn. Morgen mag ik weer, ik heb er weer zin in !! Hier nog een foto van mij op de bruiloft. Was al wat later, kunnen jullie dat zien ??

We hebben trouwens ook gehoord wanneer ik naar het ziekenhuis mag. Ze gaan namelijk mijn neusamandelen knippen. Dit gaat op 19 juni gebeuren. Ik moet dan om 7.15 in het ziekenhuis zijn. Papa gaat dan met mij mee, ben wel heel benieuwd hoe het gaat ! (en mama ook……)

6 reacties op “Moe, moe, nog moeier….

  • Wat knap van je dat je het zo lng hebt vol gehouden, het is op de foto wel een beetje te zien dat je moe bent ja hihi.
    Hxc3xa9 getsie moet je naar het ziekenhuis!! dat is niet zo leuk, ik hoop voor je dat het mee valt…
    Groetjes Melissa

  • Je ziet er wel een beetje moe uit op de foto, maar knap hoor dat je het allemaal zo lang hebt kunnen volhouden.
    En tjee, wat spannend.. Amandelen knippen in het ziekenhuis. Dan mag je wel aan de ijsjes.

  • je ziet er helemaal niet moe uit hoor!!hihih
    als het maar leuk was en je het naar je zin hebt gehad is het niet zo erg hoor knul
    je tante trouwt maar 1 keer en daar moet je gewoon bij zijn en wel tot het eind! veel liefs

  • Super hoor, Yannick, dat je het de hele avond hebt volgehouden en dan ook nog zo goed je oom hebt geholpen!! Dan mag je best even moe zijn hoor, zelfs de grote mensen hebben dat na zo’n dag!!

  • Hihi ja je ziet er ook wel erg moe uit op die foto ja! Word je ook heel moe van he, van al dat feesten!! Tante Diane en Ome Danny (en natuurlijk papa en mama) waren vast heel trots op je dat je zo goed de ringen gaf!

    19 juni moet Cas ook naar het ziekenhuis! Maar Cas moet in Breda zijn! Succes in het ziekenhuis hoor ventje! Hoop dat het allemaal meevalt! Ook voor papa en mama natuurlijk!

    xxx

  • Alvast succes, Yannick.. Stan heeft neus- en keel laten knippen toen hij 3 was. Is even heel erg vervelend ruim een dag, maar dan knap je vast snel weer op. Veel ijsjes eten helpt!!!
    We lezen wel hoe het gegaan is, alvast sterkte allemaal!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

