Mooie dag !!

Gepubliceerd 10 juni 2007 door Sannie

Het was vrijdag een hele mooie dag ! En ze hebben allebei ja gezegd dus mijn zussie is getrouwd !! Er zal op haar log vast een lang verslag komen van de dag dus daar moeten jullie maar even op wachten. Ik heb de foto’s hier, ze krijgt ze vanmiddag van me. Ga dus nog niet een compleet album plaatsen maar zal een klein tipje van de sluier (hihihi) oplichten…….. Zus en zwager nogmaals van harte !!!

7 reacties op “Mooie dag !!

  • dankjewel zussie, ik heb net een log geplaatst met wat fotos die op mijn toestel stonden, en eentje die ik
    van de tv heb gemaakt(hadig zo’n trouwdvd) Nogmaals bedankt voor al je hulp vrijdag enzo he! Je bent een topzus!(en Marco een top-zwager en Yannick is en blijft een kanjer!)

  • het was een topdag, sandra jij was echt een regelzus, goed gedaan hoor, nu hebben we twee prachtige dochters en superschoonzonen en natuurlijk (voorlopig) nog twee kanjers van kleinkinderen

  • WAUW, gefeliciteerd hoor met je zussie en zwager… en Diane en Danny namens ons ook super gefeliciteerd, ziet er erg blij uit!!!

    Groetjes,
    IJsseltjes en co

  • Dag wijffie, wat ben ik blij voor jullie allemaal dat het zo fantastisch is geweest! Dat alles mee zat. Je bent een topzus blijkbaar en dat verdient Diane ook vind ik. Ik heb helaas geen zus dus kan alleen maar dromen van hoe dat moet zijn.

    Heb en hou het goed lieverdje, geniet en blijf dat doen!

    Liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

