somber

Gepubliceerd 6 juni 2007 door Sannie

Wat een somber weertje zeg ! Miezer regen en grauw, hoop dat de zon snel weer gaat schijnen ! Yannick zit nu op school, heb net de strijk weggewerkt en dacht laat ik weer eens een logje plaatsen. Kaylinn slaapt nog wel even (hoop ik hihihi) dus het kan.

Yannick gaat dus wel elke ochtend naar school maar het blijft een drama. Begint nu al ’s ochtends als hij wakker wordt. Op school ook grote dikke tranen maar ja, wemoeten hem toch achterlaten. Volgens de juf was het gisteren redelijk snel over. Maandag heeft hij nog wat langer na gesnotterd maar deed hij toch later ook gewoon mee. Hij zal dus nog wel ff moeten wennen. Hoop alleen niet dat we dan na de zomervakantie weer opnieuw moeten beginnen… We wachten het maar af. Vandaag maar een half dagje dus om 12.30 mag ik hem weer halen. Vanmiddag gaan we wat maken voor Diane en Danny (nee ik zeg nog niet wat) en daar had hij wel zin in. Wat trouwens wel goed gaat is het plassen op school, al twee dagen geen natte kleding mee naar huis dus dat geeft al een beetje aan dat hij het toch niet zo erg vind denk ik….

Verder weinig gebeurd hier. Gisteren bij Silvia geweest. Had een emmer Hara spullen meegenomen en Sil is ook om. Helemaal enthousiast wil ze ook het een en ander hebben. Logisch want het werkt lekker en vooral snel en wie wil er nu niet snel klaar zijn met de schoonmaak ?? Zaterdag ga ik nog terug voor de bovenverdieping. Dan volgende week nog een keer de ramen aan de binnenkant en dan kunnen ze de 15e over. Zo’n verhuizing bij een ander is toch een stuk relaxter moet ik zeggen ! (vind je ook niet Sil ??)

En nu hoor ik Kaylinn… Ga er dus maar weer mee stoppen, moet ook nog een stofzuiger door het huis heen trekken en wat boodschapjes doen voordat ik Yannick weer op mag halen !

5 reacties op “somber

  • Ah dat hoort er ook wel een beetje bij he, wennen aan school. Toen ik in groep 1/2 werkte had je ook altijd wel een paar kinderen die dan in het begin even een paar tranen hadden maar dat gaat snel genoeg over! Nadeel is alleen dat je dat als moeder niet ziet en je alleen maar dat beeld vast houd van je huilende ventje maar het komt wel goed! 😀

  • Christian heeft het ook even gehad met het wegbrengen naar de psz; na een paar keer ging dat over. Maar nogmaals, het is gewoon niet leuk om dan weg te moeten. Wat bij mij dan wel een hoop goed maakte, waren de verhalen van Christian wat hij allemaal had gedaan en waaruit bleek hoe leuk hij het vond! Nog over het weer; hier schijnt ook alweer een poosje de zon, heerlijk!!

  • Ja het is natuurlijk ook heel wat, zo’n grote basisschool! Alles is weer nieuw, de school zelf, de kindjes, de juffen, de spulletjes…een compleet nieuwe omgeving! Hoop dat ie snel gewend is, want het lijkt me inderdaad vreselijk om zo weg te moeten gaan!

    Ja morgen is de GROTE dag al hee! Spannend hoor! Wens jullie alvast heel veel plezier en dat het weer net zo mag stralen als het bruidspaar!! Geniet van die mooie dag morgen!

    xxx Danielle

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

