603 !!!

Gepubliceerd 4 juni 2007 door Sannie

Ja, nummer 603 is dit logje. Zag het net ineens staan. Wat heb ik dan al een hoop getikt zeg ….. En de eerste die reageert vandaag geeft reactie 2211. Jullie hebben dus ook aardig je best gedaan !!

Maandag…. en die begin niet echt lekker. Yannick moest vandaag weer naar school na bijna twee weken vakantie. En hij wou dus echt niet….. Was een compleet drama op school. Huilen dat ie deed, was helemaal overstuur, stond gewoon naar adem te happen. En dan moet je toch gaan……. Het zal misschien wel over zijn als je weggaat maar je gaat echt niet lekker weg. Kon zelf wel janken eigenlijk…..Heb Yannick maar beloofd dat als het na het broodje niet meer gaat dat de juf me dan zou bellen en dat ik hem zou halen. Nu is dat rond 12 uur en ik heb nog niets gehoord. Ga er dus maar vanuit dat het goed gaat…..

En dan heb ik ook vanaf vandaag nog maar 1 oppaskindje. Joris komt niet meer. Na lang nadenken heb ik dat vanmorgen opgezegd. In het begin ging het wel goed maar naarmate Joris vaker kwam begon hij steeds slechter te luisteren. Bleef dingen doen die niet mogen enzo. Uitdagen dus. Maar het belangrijkste is wel dat het met Yannick niet ging. Vorige week was het zelfs zo dat Yannick niet alleen met Joris beneden wou blijven toen ik Kaylinn uit bed ging halen. Waarom kreeg ik er niet uit. En ’s avonds zei hij dat Joris niet meer mocht komen….. Met Elvan gaat het wel goed dus die blijft gewoon, Gaan we weer op zoek naar een ander kindje. Voorkeur gaat dus uit naar een kleintje.

Ach ja, heb ik morgen dus ineens niets te doen. Nu heeft Silvia (mijn nicht) vrijdag de sleutel van het nieuwe huis gekregen. En daar zitten heel wat ramen in die gezeemd moeten worden. Ik ga dus morgen maar met Hara raamwissers en doeken richting De Meern denk ik. Zal haar zo eens bellen of ze er is.

5 reacties op “603 !!!

  • Dat valt niet mee he, hem dan zo achter moeten laten…ik hoop dat hij het toch nog naar zijn zin heeft gehad! Christian heeft ok een periode gehad dat hij het niet leuk vond dat ik bij de psz wegging en om dan dat trieste koppie voor het raam te zien…SLIK!!
    Ik vind het ook hoor, dat zo’n oppaskindje het wel goed met jouw kindjes moet kunnen vinden, want anders is het niet te doen!

    p.s. waarschijnlijk wordt ie rood!!! iets wat onze familie dus NOOIT verwacht van ons!! hihi!
    en dit was berichtje 2212 als ik het goed heb!

  • en dit is 2213, groot gelijk yannick is belangrijk en als het niet gaat dan stoppen en dan maar morgen soppen bij sil, kunnen jullie lekker kletsen, of dat kunnen jullie niet hxc3xa9!!!!!!!!!, met die hara gaat het supersnel

  • Pfff…lijkt me ook inderdaad zo moeilijk om dan toch weg te moeten gaan! Geloof best dat de tranen je in je ogen stonden ja! Was het toch wel goed gegaan nog? Meestal inderdaad wel hee?

    En groot gelijk dat je dat gestopt bent…als het niet gaat of het voelt niet goed…houdt het gewoon op! Je eigen kids moeten zich er inderdaad ook lekker bij voelen, da;s toch wel het allerbelangrijkste!

    Succes met ramen zemen morgen! Ze boffen maar daar! Haha!

    xxx

  • Judith heeft het op de psz 1x gehad, dat kwam omdat er een ander kindje huilde, ik ging zelf ook met betraande ogen weg…ik weet dus hoe je je eigen voelt.
    Als dat niet werkt met dat oppas kindje heb je gelijk dat je ermee stopt, dat hebben wi jhier met het buurjongetje, als hij bij ons kwam spelen, sloeg hij Judith alleen maar…tja je snapt dat ik dus nu iedere afspraak afkap…
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

