Van alles wat

Gepubliceerd 31 mei 2007 door Sannie

Donderdag alweer. Vanmiddag komt Diane om ons te knippen. Moeten er toch goed bijlopen volgende week op haar bruiloft ! Ja, is volgende week vrijdag al ! En bellen ze net van het ziekenhuis voor Yannick zijn amandelen. Mag hij dinsdag komen. Heb ik dus maar niet gedaan. Vond die vrouw ook wel slimmer. Voor hetzelfde geld is hij er wel ziek van. En dat kan niet want hij mag ook mee trouwen ! Zal nu waarschijnlijk half juni of juli worden, we wachten maar af.

Morgen ga ik met Diane, mijn moeder en Kaylinn op stap. Diane gaat haar jurk halen en daar zijn we natuurlijk bij ! Ben heel benieuwd of ze er nog veel aan moeten vermaken of dat haar buikje er goed inpast. Nog een goede week wachten en dan zullen jullie de jurk ook zien, spannend nietwaar ? Ik vind hem in ieder geval mooi !

5 reacties op “Van alles wat

  • Spannend hoor, zo’n trouwdag! Die van mij is alweer 5 jaar terug, maar weet het nog als de dag van gisteren. Wij hebben de 22e juni een trouwerij van een vriendin van ons, kennen alleen de bruidegom nog steeds niet, hihi!
    En onze keuken wordt waarschijnlijk een lichte kleur, maar mijn mannetje vindt een bepaalde kleur rood ook erg mooi; alleen moet ik daarvan nog overtuigd worden…

  • Hoi San,

    Ben zo benieuwd hoe de bruiloft gaat worden, leef met jullie mee.
    Woensdag is het alweer onze 7e trouwdag, de tijd vliegt…..
    Lekker dat jullie allemaal weer geknipt zijn, mijn thuiskapster komt ook weer 1 dezer dagen.
    Fijn weekend,

    liefs Astrid

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

