Nummer twee !!

Gepubliceerd 28 mei 2007 door Sannie

Ik ben al weer een klein beeje opgeknapt. Koorts heb ik niet meer en verkoudheid is ook wel over. Alleen voel ik me nog steeds niet helemaal lekker. De reden : tandjes ! Gisteren is tandje twee doorgekomen. Ik heb er echt veel last van. Lig ’s avonds veel te huilen en ook de nachten gaan niet zo lekker. Kom nu weer voor een voeding ’s nachts en daar is mama niet zo blij mee. En zaterdagavond heb ik bijna de hele avond beneden gezeten. Mama hoopt dat we het ergste nu gehad hebben en dat ik ’s nachts weer lekker ga doorslapen. Ik hoop het ook voor jou mama ! hihihi

4 reacties op “Nummer twee !!

  • ja dat is niet leuk die tandjes hxc3xa9 meisje, oma weet er alles van toen ze 25 jaar was kwamen er nog 2 tanden door bij mij en zeer dat het deed, toen wist ik ook waar om baby’s zo jengelig zijn

  • Tja, tandjes krijgen is niet leuk, maar als je ze eenmaal hebt wel hoor! Dan kan je lekkere dingen eten zoals koekjes enzo (hoef je er niet meer op te sabbelen!)

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

