Lekker relaxen

Gepubliceerd 28 mei 2007 door Sannie

We hebben zeer relaxte pinksterdagen !  Aangezien de nachten niet zo zijn momenteel doen we het overdag maar rustig aan. En we hebben zelfs uitgeslapen ! Kaylinn na de voeding weer teruggelegd en wij slapen verder. En Yannick ? Die is niet van zijn lego weg te slaan…. Zit dan heerlijk op zijn kamer te spelen met ziekenhuis, brandweer en politiebureau. En wij slapen nog ff lekker een uurtje, kan ik wel gebruiken ! Nu ff een logje en dan verder weer lekker niks vandaag. Ja, moet nog ff op zoek op internet naar een sportschool in de buurt. Was weer begonnen bij Curves maar dat werkt dus niet. Het probleem zijn de openingstijden. Overdag kan ik niet, zit ik met Kaylinn. En ’s avonds is de laatste workout al om 19.30. Dat red ik nooit, Kaylinn moet ik om 19.00 voeden. Ben een keer gegaan toen Marco net thuis was maar is ook niks. Kom ik terug is het snel de kids in bad, Kaylinn voeden en platleggen, douchen en dan kan ik eten. Werkt dus niet. Nu weet ik dat ze hier in de buurt iets hebben met kinderopvang. Dat zou handiger zijn. Kan ik overdag gaan als Yannick naar school gaat. Ga dus zo maar ff neuzen op internet. Moet toch wat gaan sporten om de (zwangerschaps) kilo’s weg te werken ! En nee, begin aub niet over Sonja B ! op de een of andere manier heb ik een vreselijke hekel aan dat mens, kan het niet uitleggen maar moet er niets van weten. Hier alle dagen SAS dieet, Schijt Aan Sonja hihihihi (nietwaar Sil ??)  Fijne dag allemaal nog !

12 reacties op “Lekker relaxen

  • Probeer het andere Sonja dieet, nooit meer een SAS dag, vraag maar aan Cor. Maar of je er van afvalt…..maar het is wel erg lekker, hi hi!!!

  • lekker hoor even sporten. Doe het 1 keer in de week om 19.30 uur, en dat is inderdaad racen tegen de klok…maar ben altijd weer blij dat ik het gedaan heb!!

  • wat is dat een grapjanus maar niet heus, die denkt zeker leuk te zijn, zet dan ook je naam eronder maar dat durf je niet hxc3xa9 je bent meer een slapjanus

  • Zijn inderdaad geen handige tijden nee! Maarre…misschien is een oma-dagje ook wel een idee? Vind oma ook vast leuk, als ze tijd heeft dan natuurlijk en…heb jij een dagje/ochtendje/middagje voor jezelf om te sporten/shoppen/poetsen of wat dan ook! Hihi! Ook weleens lekker!

  • Ja inderdaad Jenny! Wat een slapjanus hierboven! Maar ach…aan zulke mensen moeten we maar gewoon niet al teveel aandacht schenken…hahaha die hebben vast en zeker meer dan genoeg aan zichzelf!

  • Tja, curves is leuk, maar de tijden zijn idd lastig. Ook ik moet straks nog kijken hoe ik dat ga doen als ons ukkie er is!! Gelukkig heb ik een buurmeisje dat graag wil oppassen, dus wie weet is dat hier een optie! En wat die naamloze reageerder betreft, is dat monteurtje weer ofzo? het is in ieder geval niet Danny, mocht je dat soms denken!

  • @ iedereen : deze grapjas is idd dezelfde als dat monteurtje. grapjas die dus vaker komt maar geen lef heeft om zijn naam te vermelden…. zou hem kunnen verwijderen maar ja, zonde van mijn tijd !!!

  • Whahaha dat monteurtje heeft vast last van blogstress! Weet uit pure wanhoop niet meer wat ie moet schrijven..dus ja dan ga je een ander maar vervelen! Arm persoontje, best zielig! Je zou er maar last van hebben zeg….whahahaha!

  • Tja, sportschool….ik ken het fenomeen, kom er alleen niet aan toe. Het is voor mij niet in de buurt en het tijdstip waarop ze de activiteiten heebn wat ik leuk vind, komt echt niet uit met 2 kids en een man die 180 km verderop werkt!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

