Ziekenboeg en BBQ

Gepubliceerd 25 mei 2007 door Sannie

Ik was met hemelvaart niet zo lekker, Yannick volgde al snel. Maandag begon Marco. Die was er het ergste aan toe want hij is dinsdag niet eens gaan werken. Yannick snottert nog een beetje maar is er aardig overheen. Maar nu heeft sinds gister Kaylinn het te pakken. Koorts en ook al zo’n snotneus. Echte ziekenboeg hier dus ! En ze is zoooo zielig. Dan maar liever zelf ziek,beter dan dat mijn moppie zo verdrietig is…… Ik hoop dat ze snel weer opknapt ! Want ’s nachts komt ze nu ook en dt is voor mijn hele gesteldheid weer wat minder. Ben echt al wel weer gewend aan de nachten doorslapen dus dit breekt weer lekker op. Maar ja,zoals ze al zeggen, het meervoud van moe is moeder hihihihihi.

Maar er zijn ook leuke dingen ! Kaylinn gaan we zo lekker op bed leggen en dan gaan we met zijn drie aan de bbq !  Was eigenlijk de bedoeling met pinksteren maar dan is het weer niet meer zo dus we nemen het er vanavond maar van.

Ga er dus maar weer mee stoppen. Nog xc3xa9xc3xa9n verzoekje. Wendy is begonnen met een niewe log, Babyweetjes genaamd. Ze is nog op zoek naar input dus ga eens bij haar kijken !

2 reacties op “Ziekenboeg en BBQ

  • he wat balen!als de kids ziek zijn voel je je echt schuldig als moeder zijnde,maar gelukkig worden ze er vaak alleen maar beter van!

    bedankt dat je aan me denkt!(babyweetjes)ik ben er nu niet echt mee bezig,want hier loopt het ook niet helemaal zoals het lopen moet!maar ik ga er wat mee doen!

    veel liefs

  • Altijd leuk en gezellig zo’n bbq!

    Beterschap hoor Kaylinn! Niet leuk he ziek zijn! Gelukkig gaat het met de rest van de ziekenboeg ook al beter, dus zal jij ook vast zo opgeknapt zijn hoor!

    Dikke knuffel voor Kaylinn van Eline en Cas!

    xxx Danielle

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

