Wat ik gedaan heb…

Gepubliceerd 23 mei 2007 door Sannie

Nou, niet zo heel veel bijzonders de afgelopen tijd. Al eet ik wel wat meer groente, begint me steeds beter te smaken. En ook dat sapje smaakt me wel. Als mama het me tenminste in een gewone beker geeft, zo’n tuit vind ik maar niks. En jullie weten hoe ik over een fles denk. Snap alleen het principe nog steeds niet. Telkens als ze de beker tegen mijn lip houden begin ik met mijn kaken te bewegen. Ja, bij borstvoeding werkt dat, maar met een beker loopt er zo wel heel wat langs mijn kin naar beneden… Maar ook dat krijg ik nog wel een keer door. Ook heb ik in de kinderstoel gezeten. Hou het nog maar even vol maar vond het wel heel erg leuk.

En ik ben de afgelopen dagen wat jengelig geweest. Maar op Yannick’s verjaardag had papa ineens door waarom. Mijn eerste tandje is door ! In het midden onderin zie je een klein wit puntje. En de tand er naast is er bijna. Toen vonden ze het niet zo gek meer dat ik veel heb gehuild. Dat voel je best hoor, tandjes krijgen. Mama probeert nu al vanaf maandag om mijn tand op de foto te zetten maar het is haar nog niet gelukt. Zodra ze eraan komt doe ik lekker mijn tong ervoor ! Mocht het haar toch een keer lukken zal ze de foto nog wel plaatsen !

4 reacties op “Wat ik gedaan heb…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

