She's back !!!!!

Gepubliceerd 23 mei 2007 door Sannie

Ja, ik ben er weer ! Plaats gelijk weer een aantal logs dus jullie kunnen weer lezen. Zal zelf ook ff de schade gaan inhalen en bij jullie langsgaan. Heerlijk hoor, we kunnen weer online. En dan te bedenken dat we een aantal jaar geleden niet eens wisten wat internet was….  Maar kan nu echt niet meer zonder ! Gister is de monteur geweest en we kunnen weer aan de gang. Ook Marco is blij, hij kan nu met zijn laptop draadloos internetten. En een stuk sneller dan voorheen want hij zat nog op een analoog lijntje… Kortom een hoop blije gezichten hier.

Ok, heb er zelf wel eens beter op gestaan maar ja, de kids staan er wel leuk op !

7 reacties op “She's back !!!!!

  • Ik begon je reacties al te missen, vroeg me al af waar je gebleven was lol
    Heb je trouwens wel je draadloos internet beveiligd? voor straks de halve wijk op jouw netwerk mee surft 😉

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

