Schuttingen

Gepubliceerd 23 mei 2007 door Sannie

En de schuttingen staan ! Vorige week donderdag zijn de laatste erin gegaan. Was nog een heel klusje maar (bijna) de hele straat heeft nu een mooie schutting staan. Er deden geloof ik een huis of 8/9 mee dus ziet er wel heel mooi uit. Alleen Yannick vond het maar niks. De schutting met links stond eerst en dat vond hij toen wel genoeg. Rechts woont Lotte en dat wou hij graag openhouden… Ook Lotte had al geprobeerd de schutting omver te duwen. Echte liefde denk ik hihihihi. Maar ze komt nu ook nog gewoon spelen, moet alleen even omlopen !  En aangezien we rechts beginnen met een open scherm kan ik nog prima met de buurvrouw kletsen ! Marco is op dit moment bezig de schutting in de olie te zetten en dan is de laatste grote klus hier geklaard ! Dan mag hij eindelijk zijn fles champagne opentrekken die al vanaf de verhuizing in de koelkast ligt. Maar dan moet ook echt alles af zijn….. Jullie horen het wel als de kurk geknald heeft ! Hier nog wat foto’s van de schutting.

4 reacties op “Schuttingen

  • Dat ziet er heel anders uit! Ik krijg het alleen spaans benauwd als ik naar de onderste foto’s kijk. Geen privacy in de tuin omdat er een apartementencomplex staat. Zou toch niks voor mij zijn… ben het vrije uitzicht gewend.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

