4 jaar !!!

Gepubliceerd 23 mei 2007 door Sannie

Maandag was het hier groot feest want ik werd 4 jaar ! Ik mocht eerst naar school. We gingen het gelijk in de kring vieren. Er was een taart met kaarsjes en een sterretje en ik mocht blazen ! Ook kreeg ik een mooie hoed op en gingen iedereen voor me zingen.

Papa heeft me net na de lunch weer opgehaald op school. Was toen net met een paar vriendjes de klassen rond maar ging toen mee naar huis. Kon ik even een beetje bijkomen voordat de visite kwam. Ik ben heel erg verkouden op het moment en was niet helemaal lekker vandaar een kort dagje. Maar eenmaal thuis kon het feest beginnen ! Er kwamen heel veel mensen en ze namen heel veel leuke kadootjes mee ! Ook Lotte kwam, dat vond ik wel heel leuk. Had ook al een kaart van haar gehad, vond ik de mooiste… Er was ook een hele mooie taart, met Cars erop natuurlijk !

Wat ik allemaal heb gehad ? Leesboekjes, kan ik gaan oefenen, bellenblazen. Cars spullen, en heel veel lego. Heb een ziekenhuis gehad, een boevenwagen, een ambulance, een politiebureau, een tankstation, een Shell truck en grondplaten. En ook nog wat kadobonnen, kan ik ook nog lego voor halen ! Mama is nu steeds druk aan het bouwen. Alleen het politiebureau moet nog.  Vond het een hele leuke verjaardag. Wil trouwens ook Diane en Danny nog even bedanken voor de leuke ballon. Het is zo’n grote die in de lucht blijft hangen. En weet je wat hij ook kan, zingen ! Als je aan het touwtje trekt zing hij "Happy Birthday".  Gaan we gelijk meezingen en dansen hier ! (ja, samen met mama, je zou ons eens moeten zien…..hihihihi)

6 reacties op “4 jaar !!!

  • Jeetje, wat ben jij verwend!! Maar ja, je wordt ook maar 1 keer 4 jaar he!!! En wat zou mijn zoontje Christian jaloers geweest zijn op die taart….waar heeft mama die laten maken???

  • graag gedaan kanjer, ook ik had lol met de balon hoor. bij elke hobbel in de auto, hihi
    En die taart was mmmmmmmmmmmmmmmmm. kan bijna niet wachten tot Kaylinns verjaardag, want dan komt er vast weer zo’n lekkere taart!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

