Vet kl*te……

Gepubliceerd 13 mei 2007 door Sannie

Ja ik baal er behoorlijk van ! Doet mijn internet het niet meer ! Ik stap over naar een andere provider en die hebben mijn lijn alvast overgenomen. Leuk maar het nieuwe modem heb ik nog niet…. Moet uiterlijk vrijdag binnenkomen en dan moet er nog een date met de monteur gemaakt worden, kan ook een week duren….. Fijn dat ze dat ook ff melden van te voren !! Net nu er zoveel leuke dingen aan komen. Heb de loghop gemist (kom echt bij jullie kijken zodra ik weer kan internetten), er is een begin gemaakt aan de schuttingen, morgen Yannick’s eerste schooldag, volgende week zijn verjaardag en ga zo maar door. Heb dus een hoop te vertellen als ik weer terug ben ! Maar voorlopig is Sannie weer offline……… Oh, en bedankt ma dat ik op moederdag ff achter je pc mag !

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

13 reacties op “Vet kl*te……

  • Ja dan is vet kl*te nog maar zachtjes uitgedrukt! Inderdaad nxc3xa9t met al die leuke dingen die gaan gebeuren! Nou Sannie, jou kennende lezen we het allemaal vast nog wel! Maar snap wel dat het voor jou erg jammer is dat je het niet meteen ‘kwijt’ kan! Zal duimen dat het snel allemaal weer in orde is! Tot snel hoor!

    xxx

  • Dat is zeker balen!! Nou, in ieder geval Yannick heel veel plezier op je 1e schooldag morgen en we wachten met spanning op de verhalen!! Groetjes, karin

  • Jammer, maar we wachten geduldig op je terugkeer en de verhalen. Veel plezier met de eerste schooldag van Yannick en natuurlijk alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag!

  • Een gebaar zegt meer dan 1000 woorden….voel dit alsjeblieft ook zo aan! Ben gewoon te moe om uitgebreid te schrijven maar wil je wel laten weten dat ik aan je denk en je niet vergeet dus….

  • Dat schiet idd niet echt op nee. Zeker nu het ook echt van dat internet weer is.

    Leuk dat je op mijn log geweest bent ik hoop je daar vaker te treffen. Ik kom hier zeker nog een keer langs.
    Liefs Saskia

  • Oei…1 dag te laat, maar beter laat dan nooit!!! Yannick, nog van harte met je 4e verjaardag en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en veel kadootjes!!!!
    groetjes, Karin

  • Ook van ons nog van harte gefeliciteerd hoor Yannick! Hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad en dat je veel leuke kadootjes gekregen hebt! En hoe vind het het op school?

    Hopen maar dat mama snel weer online is hoor, want we missen een heleboel zo! Haha!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

