Nog ff genieten…

Gepubliceerd 9 mei 2007 door Sannie

Ik geniet nog even van mijn vrijheid. Want volgende week maandag is het zover. Dan mag ik naar school ! Mijn nieuwe juf heet Joanne. En weet je hoe mijn groep het, DE BLIKSEMSTRALEN !!!. Vond ik gelijk leuk, ik ben gek op Cars en daar heet een auto bliksem en heeft bliksemschichten op zijn zijkant staan. Vanaf maandag zal ik dus overdag op school zitten. En mijn school heet : De Zonnewereld.Maar nu leef ik me thuis nog ff lekker uit. Gisteren was Joris hier weer. Heb met hem een spelletje gedaan en lekker gekleurd. En zo gaan we nog ff boodschappen doen bij de Plus. Krijg ik weer nieuwe Krazy Knikkerz. Ik ben al met de buurman aan het ruilen maar als er nog meer mensen zijn die deze knikkers sparen wil ik ook wel met hun ruilen hoor !

6 reacties op “Nog ff genieten…

  • Woooooow! Mag je gewoon volgende week al naar de grote basisschool? Wat gaat dat snel zeg! Wat ben je dan al groot! En wat een leuke naam van jouw klasje! En van de school ook trouwens! Je gaat het vast onwijs naar je zin hebben…en wat zal je moe zijn de eerste dagen als je dan thuis komt! Een hoop nieuwe dingen, nieuwe kindjes, nieuwe juf en nieuwe indrukken! Heel veel plezier alvast!!

  • Jeetje, wat word jij al groot zeg!!We wensen je alvast heel veel plezier, maar dat zal vast wel lukken. we wachten met spanning op het verhaaltje van je 1e dag!

  • Oh jee wat spannend, hier loopt Judith ook al te vragen wanneer zij mag, als ze de kindjes naar school ziet lopen, Judith mag vanaf oktober…
    Groetjes Melissa

  • he kanjer.wij hebben die knikkers ook,maar perry vindt ze wel grappig,maar sparen doet ie niet echt.dus heb je dubbelen en wil je die ruilen met ons dan kan dat,want perry vindt het niet erg als ie dubbelen heeft!als ie maar knikkers heeft!veel liefs

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

