Koekje erbij ??

Gepubliceerd 9 mei 2007 door Sannie

Mama had me al eerder een koekje gegeven maar ik wist eigenlijk niet wat ik daar nu mee moest. Maar nu heb ik het door ! Alles zat onder de koek maar lekker dat ik het vond !

Heb niet meer omgerold in de box, ga een heel eind maar dat laatste stukje wil niet meer. Komt vanzelf wel weer een keer denk ik. Mama had ook nog een vraag aan jullie. Het zit zo. Ik heb na mijn geboorte een paar dagen een speentje gewild en toen wou ik hem niet meer. Vond mama prima. Toen pakte ik mijn duimpje. Dat was ook goed. Maar tegenwoordig heb ik weer wat nieuws. Ik sabbel op mijn onderarm ! Als ik moe wordt jengel ik wat, pak mijn onderarm en begin te sabbellen (raar woord…). En dan val ik vanzelf in slaap. En die arm hou ik gewoon vast, zelfs als ik al slaap ! Mama vond het zo grappig, had ze nog nooit gezien. Zijn er andere kindjes die dit ook doen ? Vast wel denk ik. Of hebben die weer andere gewoontes ? Wij zijn benieuwd !

8 reacties op “Koekje erbij ??

  • Ja da’s natuurlijk ook veel handiger zo’n arm! Die heb je veel sneller te pakken! Hihi zal het doorgeven aan Cas! Die heeft een speentje, maar wil dolgraag ook zijn duimpje pakken. Hij weet prima hoe dat moet…maar aangezien ie er twee aan xc3xa9xc3xa9n handje heeft gaan ze er soms wat lastig in…dan ligt ie heel driftig zijn uiterste best te doen en neemt ie iets later dan toch maar genoegen met z’n speen.

  • Mijn beide kids hebben nooit een speentje gewild! Bij Christian hebben we nog een poging gewaagd, maar na 3 weken constant dat ding eruit gegooid te hebben, zijn we ermee getopt. Hij pakte op een gegeven moment liever zijn duim (nu nog!). Anna wilde dus ook geen speen, maar pakte al heel snel haar middel- en wijsvinger van haar linkerhand die ze dan ondersteboven in haar mond stopt. Zie je ook niet heel vaak!
    En koekjes zijn hier verreweg favoriet; snoep hoeven ze beide niet!

  • ken het niet, Sven duimt (heel fanatiek!) en Meike is echt een spenenkind… de variatie die Kaylinn aanhoudt ken ik niet, maar zo alng het bevredigend is…hihi
    Ennuh wij vinden koekjes erbij ook wel heel lekker!

  • maaike heeft een speentje en een popdoekje die ze graag over haar gezicht legt en dat allen sxc3¡vonds als ze naar bed gaat overdag zijn haar vingers een favoriet!

    koekjes doen we sinds drie dagen en ze vindt ze wel lekker,maar het gaat nog niet van harte komt vanzelf wel veel liefs

  • Hoi wat vervelend dat je een internet probleem hebt zeg, maar we slaan je niet over dat zie je maar weer;) ik hoop dat t snel opgelost is voor je
    dikke kus Diana

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

