Schrikken !!

Gepubliceerd 7 mei 2007 door Sannie

Dat was net ff schrikken ! Moest er heel hard van huilen. Nou had ik mijn dag al niet vandaag maar wat me nu gebeurde ….  Zo lag ik nog lekker op mijn rug en ik wou wat naast me pakken (denkt mama tenminste) en in eens lag ik op mijn buik ! Dat had ik nog nooit zelf gedaan. Mama vond het geweldig maar ik moet nog ff wennen hoor. Deed ik dat nu helemaal zelf ????? Net heeft mama me op mijn buik gelegd en ik vind het nog wel leuk hoor, kijk maar :

7 reacties op “Schrikken !!

  • Ja, dat is schrikken he als je het voor het eerst doet, want hoe kom je nu weer terug??? Veel oefenen en dan zal je het alleen maar leuker gaan vinden!

  • tja,dat gaat ineens heel hard,maar wel erg lachen!maaike doet het sinds een week ook en steeds bijna op haar buik en ze heeft sinds gisteren haar voeten gevonden en dat is helemaal komische kan jij dat ook voeten in je mond stoppen?

  • wat goed van je kaylinn, een zaterdag ging het al bijna maar nu helemaal op je buik en nu nog terug, maar dat komt ook vanzelf, wat een grote lach op de foto je was zeker erg trots

  • Hihi ja dat is zeker schrikken als je zomaar ineens omrolt! Maar na een paar keer…is het hardstikke leuk en kan je er vast geen genoeg van krijgen! Nu nog leren hoe je weer terug kan rollen en je bent niet meer te stoppen! Knap van je hoor Kaylinn!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

