Lezen…

Gepubliceerd 6 mei 2007 door Sannie

Heb papa en mama net verrast. Ik kon al alle letters van het alfabet lezen, ik spel alles wat ik zie. Ook vroeg ik wel eens hoe dat nu zat, waarom klinkt een D soms als een T enzo. Vorige week had ik een boekje en toen zei ik al : s-p-oh-re-t. Sport dus. En net heb ik de folder van de Wibra gelezen die Oma had meegenomen. Ging hartstikke goed, las strandlaken, bikini, jurkje. Ga gewoon letter voor letter eerst spellen en dan opnoemen. En verrast dat papa en mama waren ! Die hadden niet door dat ik dit al zo goed kon. Volgende week mag ik voor het eerst naar school en mama denkt dat ik dan heel snel echte boekjes lees……..

7 reacties op “Lezen…

  • So hee wat ben jij al knap bezig zeg! Leren ze niet pas lezen in groep 3?? Ze staan straks stomverbaasd te kijken als je de kleuterklas binnenstapt en haast al zelf de boekjes voor kan lezen! Wat superknap zeg!!

  • Hier valt er ook eentje van haar stoel…, wat goed joh, Judith begint al wel letters te herkennen die in haar naam zitten maar lezen…nog niet hoor
    groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

