Weekend !!

Gepubliceerd 4 mei 2007 door Sannie

Eindelijk is het dan weer zover ! Weekend ! En wat voor een weekend ! Morgen mag de vlag weer uit, dan gaan we een dag de vrijheid vieren ! Vanavond natuurlijk twee minuten stil, een beetje respect moet je wel hebben vind ik. Natuurlijk, wij hebben de oorlog niet meegemaakt maar ik weet wel hoe emotioneel mijn Opa altijd was rond deze dagen. Dus alleen daarom al zal ik altijd meedoen….

Vanochtend kwam Elvan bij ons langs. Een lekker jochie, heeft al glijdend de hele huiskamer onderzocht. Scheelt me weer een dweilbeurtje, hihihi. het is hier in huis nog steeds xc3xa9xc3xa9n grote stofzooi. De vloer is gewoon wit. Je kan wel aan de gang blijven… Maar Elvan zijn kleding kon wel in de was geloof ik, en ik had echt gisteravond nog gezogen….Elvan was er vandaag maar kort. Hij kwam rond 9 en ging gelijk slapen. Heb hem er na een kleine twee uur maar uitgehaald, zijn vader zou hem na 11 uur weer komen halen. Maandag komt hij wel de hele dag, ben heel benieuwd hoe dat gaat. Kaylinn heeft ook al kennis met hem gemaakt. Leuk hoor al die vriendjes !

Morgen gaan de mannen op pad. Samen met de trein naar Utrecht. Yannick kan niet wachten ! Ze gaan Moederdagkado’s halen. Kaylinn en ik blijven thuis, we gaan er maar een vrouwendagje van maken denk ik !

Iedereen een heel fijn weekend. Geniet van de zon, begreep dat het volgende week weer ff over is….

9 reacties op “Weekend !!

  • Hee wat leuk! Nog een vriendje erbij! Mama is op dreef! Haha! Gezellig hoor!

    Hier is Eline vandaag ook op pad met papa! Dus hier ook een rustige middag vandaag!

  • Zo te lezen gisteren een feestje gehad van je zus! Is het leuk geweest? En om even jouw vraag te beantwoorden; de bouwtijd is 4 tot 5 maanden, dus met een beetje geluk kunnen we voor Kerst er in zitten!
    Nog een fijn weekend!

  • He San,

    Gaaf dat jullie zussie zo verrast hebben. Heb net een heel relaas van mijn vrijgezellen feest op haar log geknald 😉
    Fijne zondag.

    Liefs Astrid

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

