We zijn begonnen !

Gepubliceerd 1 mei 2007 door Sannie

Vandaag heb ik dan voor het eerst "gewerkt" als gastouder. Was heel leuk maar toch best wel vermoeiend. Joris is een leuk en spontaan joch maar samen met Yannick en Kaylinn had ik mijn handen vol. Natuurlijk gaat Yannick binnenkort naar school dus dan gaat het wat makkelijker. Maar de eerste dag zit erop en is goed bevallen. Ook bij Joris want die wou niet eens meer weg ! Zijn vandaag er ff lekker op uit geweest, heb nu een duowagen dus die maar gelijk getest. En de rest van de dag lekker buiten gespeeld, het weer is natuurlijk fantastisch ! Hieronder een foto van het stel, Joris vind je nu ook terug in de zijkolom !

En wat is er verder allemaal nog gebeurd de afgelopen dagen…. Zaterdag de foto van Kaylinn opgehaald. Viel helaas een beetje tegen, was te donker. Heb hem in de zijkolom geplaatst, oordeel zelf maar. Wie is er van jullie handig en kan met n psp of zoiets overweg en kan hem nog wat verbeteren ? Ik hoor het wel…

Zaterdagavond is ook de bbq uitgetest. Hij deed het prima, we hebben er allemaal goed van gegeten. Is een latertje geworden was dus gezellig met de buren !

Verder weinig nieuws te melden, zal proberen wat regelmatiger te loggen maar het schiet er snel bij in momenteel !

9 reacties op “We zijn begonnen !

  • Fijn dat het zo goed is verlopen met je “3e” kind!! Ik heb er hier eentje van 3 en eentje van 1,5 lopen, maar nog een erbij, nee, nu even niet! Ben blij als ik even een momentje voor mijzelf heb. Al scheelt het idd dat Yannick binnenkort naar school gaat! Erg leuke foto van Kaylinn, jammer dat ie idd aan de donkere kant is (vreemd hoor, ze hebben daar toch goede apparatuur staan om dat te voorkomen?).
    En is het niet zo dat ‘tijd is kostbaar’? Ken die momenten…..
    groetjes, Karin

  • Geloof best dat je je handjes vol hebt ja! Hihi en Yannick gaat dan binnenkort wel naar school, maar die moet dan ook gebracht en gehaald worden…dus of het dan rustiger is?? Van vriendinnen waarvan de eerste nu naar school is, hoor ik steeds dat het alleen maar drukker is! Maar goed…zal ff wennen zijn denk! Nog ff en dan weet je niet beter en gaat het je allemaal vanzelf! Fijn dat het zo goed is gegaan! Hoe oud was Joris ook alweer?

    xxx

  • ziet er wel gezellig uit zo met die duowagen!En leuk ventje die joris, wat een mooi krullen!! De foto van Kaylinn is idd donker, maar wel heel leuk, mail je hem me, ik zal kijken of ik er wat mee kan!

  • Fijn dat het zo leuk is met je oppaskindje! Maar of je het nou echt rustiger krijgt met Yannick op de basisschool?? Juist meer een heksenketel dat het dan wordt.

  • het valt mij best even tegen hoor ineens drie vier kinderen!normaal geen moeite ,maar nu vindt ik best zwaar!hopelijk valt het jou mee!veel liefs

  • Minder loggen maar wel zulke leuke dingen beleven is toch niet erg dan ?
    Heerlijk te lezen dat je het zo naar je zin hebt meis!
    Geniet er dus alsjeblieft zoveel mogelijk van!

    Fijne, vredige vrijdag en fijn weekend!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

