Lekker….

Gepubliceerd 1 mei 2007 door Sannie

Ja die fruithapjes zijn geweldig ! Had er gister xc3xa9xc3xa9n waar ook yoghurt bij zat. Jummie ! Beter dan die groente want dat moet ik nog steeds niet. Wel heb ik gister een hapje van mama’s soep op. Ze deed het eigenlijk als een geintje maar dat vond ik wel lekker. Maar dat mag ik nog niet zei mama, jammer dat smaakte me best ! Heb toen maar op een broodkorstje gesabbeld, had ik nog wat….

Eén reactie op “Lekker….

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

