Ik heb ze ook……

Gepubliceerd 1 mei 2007 door Sannie

Mijn mama en tante Diane hebben ze al. Ik had ze nog niet. Maar wel een blank huidje en rode haren. En vorige week waren ze daar, de eerste paar…. SPROETJES !!!!! Mama vind ze helemaal leuk, ik weet het nog niet zo. Hier een close up, als je goed kijkt zie je ze ook !

5 reacties op “Ik heb ze ook……

  • volgends mij is oma in de war, dit is Yannick hoor, niet Kaylinn!! Maar welkom bij de sproetenclub Yannick!! (en maak je borst maar vast nat, het zal niet bij die paar sproetjes blijven, kijk maar naar mij!!)

  • had het niet goed gelezen, dat komt ervan als je naar de 60 gaat hxc3xa9,ik vond de ogen al niet echt van kaylinn, maar even snel en dan lees je het niet goed, het is wel een leuk gezicht

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

