Lekkur weertjuh !!!!!

Gepubliceerd 27 april 2007 door Sannie

Gewoon te lekker om binnen te zitten. Vandaar ook de afwezigheid van dagelijkse updates. Ach ja, denk dat we daar allemaal mee zitten ! Maar zal jullie weer ff op de hoogte brengen. Gister was Diane hier een dagje. Was weer gezellig. En mijn haar is er weer goed van opgeknapt ! Heb nu een permanentje. Mag nog een beetje uitzakken maar is al een hele verbetering. Bedankt weer zussie !! Gisteravond de kinderkleding party. Was op zich wel gezellig. Alleen jammer dat de dames ruim een uur te laat kwamen aanrijden met hun spullen. (Moet ik je nog een routebeschrijving geven ? Nee hoor, doen wel via ANWB. Daar staan we nog niet goed in.  Ah, we vinden het wel….. ahum….niet dus….) Ook een misser, bijna geen zomer spullen ! Ja, de zonmer was te vroeg begonnen. So what ! Dan speel je daar toch op in of niet ? Maar ja, de hut zat hier aardig vol en we hebben toch nog voor 200 euro verkocht. Gelijk ook de buurvrouwen wat beter leren kennen. We waren met zijn vieren. Vandaag hadden ze al bedacht dat we de "Desperate Housewives"van Vleuterweide moeten worden. Prima ! Waar zijn de cocktails en wie heeft de veranda om ze op te drinken ??

Vanochtend kwam Natasja op bezoek met haar zoontje Joris van 2 xc2xbd. Deze Joris komt vanaf dinsdag elke week een dagje ! Heel leuk, Natasja komt uit de Oekraine en spreekt Russisch met Joris. Maar aangezien hij een Nederlandse vader heeft speekt hij dat ook. Zo klein en dan al tweetalig, knap he ! En zo leer ik nog wat Russisch…. Weet al het belangrijkste woord nee is njet hihihihihi

Morgen gaan we de foto halen van Kaylinn en daarna gaan de kids ff naar Opa en Oma. Ik moet kleren hebben voor de bruiloft en hoop wat te kunnen vinden. ’s Avonds gaat de bbq aan voor het eerst. Ronald en Annelous, onze buren van de hoek eten een hapje mee. Ronald heeft mee helpen sjouwen dus die had het wel verdiend !

Voor iedereen een fijn weekend en een leuke Koninginnedag !!!!

6 reacties op “Lekkur weertjuh !!!!!

  • het was een gezellig daje zus!
    De kledingparty viel mij ook tegen ja, maarja, was wel erg voordelig voor mijn portomonnee. Want die is niet open geweest! Ik hoop dat je wat leuks vind vandaag!! Ik hoor het wel!

  • een goede omzet toch nog!!!en tja het viel een beetje tegen,maar heb samen met mijn vrindinnetjes toch nog aardig gekocht en hoop dat jij daar ook wat aan hebt gehad!lekker hoor een bbq,daar hebben wij er inmiddels al 3 van op zitten,maar er kunnen er altyd meer bij!hihihih een hele fijne dag en bbq en tot gauw
    veel liefs en een grote knuffel

  • Dag lieverdje(s) ik kwam even binnenwippen om jullie ook een hele fijne maandag/koninginnedag toe te wensen, Hoop dat wat jullie ook gaan doen, het jullie veel plezier mag geven zodat het alleszins een dag wordt waarop de grote G van het genieten meer dan aanwezig is! Heb en hou het goed !
    Liefs, knufffff kusssssssssssss
    Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

