Aubergines, oppas enzo nog wat…

Gepubliceerd 25 april 2007 door Sannie

Inderdaad het zijn aubergines ! Vind ze niet te eten maar moet zeggen dat ze er als pinguin verkleed wel heel leuk uitzien ! De eerste prijs Margareth ? Wat dacht je van een uurtje les van je oude leraren ? AK van Marco Baars of GS van Bert Schut ? Of FR van monsieur van Berkel…. hihihihi ( voor degene die het niet weten, Margareth en ik hebben jaren geleden het Oosterlicht College van binnen gezien)

Vanochtend kwam er weer een oppaskindje langs. En dit was een veel beter gesprek ! Voelde gelijk goed ! Elvan is een jongetje van 10 maanden. Met zijn moeder klikte het ook, dus we gaan het proberen ! Volgende week vrijdag komt Elvan een half dagje om te proberen en als het dan bevalt zal hij voortaan elke maandag komen !  Zal er dus nog een leuke foto in de zijkolom bijkomen….

Gisteravond is het dan toch gebeurd. Ik ben weer wezen sporten. Was bijna vergeten wat het inhield maar toen ik wegging wist ik het weer ! Met een kop als een tomaat maar een lekker voldaan gevoel weer richting huis ! Vrijdag gaan we weer. Wil zeker twee keer per week gaan en als het lukt drie maar dat is een beetje afhankelijk van Marco. Kan alleen in de avonduren, kids meenemen is niet te doen. Maar het begin is er. Met een maand wordt ik weer gewogen en gemeten. Ben heel benieuwd, jullie horen het wel. Wat ik precies doe ? Curves, ga maar eens kijken !

Verder gaat het hier zijn gangetje, ga zo lekker naar buiten is heerlijk weer dus zonde om achter de pc te zitten !

5 reacties op “Aubergines, oppas enzo nog wat…

  • Tja, sporten….het komt er bij mij elke keer niet van…Ik ga nu in ieder geval elke avond 3 kwartier met mijn kids lopen. Dat betekent toch flink doorstappen met 25 kilo in de wagen erbij (toch ook wel een beetje een training, toch?!) en ook veel fietsen. Je bent alleen zo afhankelijk van het weer…

  • he he,dit wilde je alweer een tijdje en nu is het zover!!fijn dat je het naar je zin hebt en met een goed gevoel weer naar huis gaat!ik was ook begonnen en ben 2 keer geweest en nu ga ik het weer opzeggen,dit omdat ik ga oppassen en het er niet tussen past!!!maar jij begint positief en zo houden he veel liefs

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

