Is ze weer…

Gepubliceerd 23 april 2007 door Sannie

Nog ff gauw op de valrreep een maandag logje. Was er niet eerder aan toe gekomen. Was vandaag een dagje bij mijn moeder in Nieuwegein. Ze zou eigenlijk hier komen maar met de staking van het OV werd dat wat moeilijk. Na donderdag echter geen problemen meer want Oma heeft een snorfiets gekocht. Gaat een stukkie sneller naar Vleuten en naar mijn Oma in Vianen.

Maar zal ff de zondag met jullie doorlopen. ’s Ochtends eerst het oppaskindje met zijn ouders gehad. Heb vandaag besloten om nee te zeggen tegen dit kindje. Waarom precies ? Toch wel heel veel, drie dagen (aaneengesloten) van 11 uur, vrij druk kindje, en de vragen die ze aan me stelde of beter gezegd niet stelde. Mijn gevoel zei nee. Nu ben ik vaker tegen mijn gevoel ingegaan en dat liep nooit goed af…. Dus helaas voor de ouders maar ze moeten verder zoeken. Het voordeel voor mij is dat er hier vraag genoeg is. Stond ook nog bij een ander buro ingeschreven en die hadden me ook vandaag gebeld. En woensdag komt er hier een moeder met zoontje van 10 maanden langs. Die zoeken iemand voor de maandag. Ook had het buro nog een andere aanvraag maar daar zou ze morgen op terugkomen. We zoeken dus rustig verder !

Gistermiddag was het tijd voor de jaarlijkse familiedag. We hebben ruim een uur gelopen door Ysselstien. Heerlijk stoep op en af met de wagen. Was blij dat we er waren… Ook voor Yannick was het wat te lang, het was nog warm ook natuurlijk !Maar verder was het wel weer gezellig, op naar volgend jaar.

Vandaag dus bij mijn moeder geweest. En die heeft Kaylinn haar fruithap gegeven. Oma blij, eindelijk kon ze wat doen ! Zaterdag in de herkansing, gaan de kids eind van de ochtend naar Oma en Opa. Ik moet kleren hebben voor de bruiloft van zussie en het shopt makkelijker zonder die twee!

3 reacties op “Is ze weer…

  • Groot gelijk dat je je gevoel gevolgd heb! Da’s meestal de juiste beslissing!

    Veel plezier zaterdag! Shopt inderdaad net ff iets makkelijker zonder de kids! En de kids vermaken zich vast wel bij opa en oma! Da’s immers altijd feest!

  • Ja, dat vind ik ook; ik volg mijn gevoel dan vaak ook hoor! Jammer voor het kindje, maar als je al heel snel afhaakt, is dat ook voor die ouder niet fijn. Hopelijk “bevalt” het volgende kindje beter! En idd, sommige dingen gaan zonder kids makkelijker (dat heb ik van het weekend maar weer gezien, hihi!)
    groetjes, Karin

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

