Lekkere hapjes !

Gepubliceerd 21 april 2007 door Sannie

Nou, ik heb ook de groente geproefd ! Ben er niet echt kapot van. Na een paar hapjes hou ik het voor gezien. Wel ben ik lekker met mijn tuitbeker met water aan het spelen, doe er niet echt mee drinken maar je kunt er wel lekker mee spetteren ! (hij is namelijk geen antilek hihihi) Maar wat ik wel helemaal geweldig vind is die fruithap. Daar gaat mijn mondje wijd voor open ! Woensdag een paar hapjes op, donderdag en vrijdag bijna de helft en vandaag gewoon leeg ! Vond Yannick wel jammer, die mocht de restjes opeten van de week namelijk ! Hieronder zien jullie mijn eerste groentenhap, tomaat met ham. Geeft lekkere vlekken !!

Eén reactie op “Lekkere hapjes !

  • Hihi binnen een mum van tijd vind je die groentehapjes vast ook om te smullen!! Lekker hee die fruithapjes, dat zal Yannick inderdaad wel jammer vinden! Hihi samen delen zou Eline dan zeggen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

