Hoe het ermee gaat…

Gepubliceerd 21 april 2007 door Sannie

Gaat goed hier. Druk geweest met het aanvragen van onze nieuwe internetverbinding. Na een aantal telefoontjes is het dan toch voor elkaar. Als het goed is overlapt mijn oude en nieuwe abonnement elkaar en zitten we niet zonder. Als het goed is…….

Morgenochtend komt er een kindje (met ouders natuurlijk) kennismaken. Kijken of het een beetje klikt en we het eens worden over alles. Zo ja heb ik vanaf 1 mei een oppaskindje voor drie dagen ! Ben benieuwd.

Morgenmiddag familiedag van Marco’s familie. Moesten wandelschoenen aan en regenkleding mee maar ben blij dat we dat laatste wel thuis kunnen laten ! Hoop ook op niet te veel lopen, had eigenlijk (stiekem) liever thuis gebleven. Het wordt morgen weer lekker weer en het bevalt me best in mijn eigen tuintje !!

Als het goed is ga ik volgende week ook eindelijk weer beginnen met sporten. Was eigenlijk gisteren al de bedoeling maar Marco was te laat thuis. Moest er om 18.00 zijn en toen kwam hij net aanrijden. Hebben nu wel met zijn allen boodschappen gedaan. Zijn naar de Plus geweest, hadden we nog niet gehad. Hebben ze nu in de buurt allemaal wel gezien maar deze laatste is een blijvertje. Groot maar wel overzichtelijk en je kunt er alles in xc3xa9xc3xa9n keer halen.We moeten van Yannick trouwens ook hier blijven komen want ze krijgen vanaf volgende week Crazy Knikkerz (ja, met een z). Met Nickelodeon figuurtjes erop. De knikkerzak hebben we deze week al gescoord !

Donderdag komt zussie een dagje. Gewoon ff bijbeppen en ze gaat kijken of er nog wat met mijn haar te beginnen is. Tijdens de zwangerschap mooie bos met krullen nu ontzwangerd en een platte pannekoek….. HELP !!! Toch handig zo’n kapster in de familie !!

Fijn weekend allemaal en tot maandag !

7 reacties op “Hoe het ermee gaat…

  • ben benieuwd of het klikt met dat oppaskindje, vast wel! Ik hoor het wel. En dat haar komt wel goed donderdag hoor, we maken er wel wat van. En anders kan je altijd nog coupe Marco nemen he!

  • spannend,ben benieuwd of het wat wordt,maar daar benik niet bang voor!hier is de groentehap ook geen favoriet thans de potjes zijn een ramp vers gaat erin als zoete koek!!!

  • spannend,ben benieuwd of het wat wordt,maar daar benik niet bang voor!hier is de groentehap ook geen favoriet thans de potjes zijn een ramp vers gaat erin als zoete koek!!!

  • E…hoe is alles in het weekend verlopen?? Komt het kindje vanaf 1 mei? Spannend hoor! En ja, je haar na een zwangerschap…ik heb het pas geleden maar eens flink afgeknipt..wel erg fijn met het oog op de zomer!!
    groetjes, Karin

  • Wat leuk zo’n oppaskindje…..wel heel spannend allemaal dus. En ja zo’n kapster in de familie is ook niet verkeerd…binnenkort moet ze mijn haren ook maar eens grondig onder handen nemen hahaha

    Die bbq ziet er prachtig uit, genieten dus met de grote G meis. Heb en hou het goed !@

    Liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

