Nieuw CB !

Gepubliceerd 19 april 2007 door Sannie

Vanochtend mocht ik voor het eerst naar het CB in Vleuten. Ik woog nu 8.130 gr en was iets meer dan 67 cm. Zag er goed uit zei de arts. Mama gaat me nu ’s ochtends rond 10 een fruitje geven en rond 18 een groentehapje. Sapjes werden afgeraden, te veel suiker. Maar dat komt wel zei mama, eerst de hapjes doorhebben. Vanzelf zal ik dan minder honger hebben en zal de borstvoeding dus minder worden. En dan gaan we wel aan de sap ! We luisteren altijd goed op het bureau en gaan er dan mee aan de slag. Maar wel naar ons eigen idee, is handig dat je wat tips krijgt maar geen een kind is precies volgens de boekjes !

8 reacties op “Nieuw CB !

  • Ja hoor, dat vind ik ook! Ik luister naar hun advies en doe er dan mee wat ik denk dat goed voor mijn kids is. En inderdaad, geen kind is hetzelfde: Anna was met 6 mnd. net 6 kilo, haha!! Ook nu is ze nog steeds een lichtgewichtje, ook al eet ze alles wat los en vast zit, dus dat zegt ook niet alles. En nog steeds borstvoeding; ik heb het bij beide kids 8 mnd. “volgehouden”; ze bouwden het allebei helemaal zelf af. Ik hoefde er geen moeite voor te doen, heerlijk!! Al vond ik het op dat moment ook wel weer erg jammer…het is zo knus he!
    groetjes, Karin

  • Groot gelijk dat je het nog steeds volgens je eigen ideexc3xabn doet. Jij kent haar beter dan het CB. En het zou geweldig zijn als ze dat daar eens zouden beseffen dat er geen enkel kind het volgens de boekjes zal doen.

  • Ik had het al gehoord van je via de telefoon. Wat gaat het al snel zeg, hapjkes al..MMM, smul je zlef stiekum mee van die fruithapjes zus? Ik vind die banaan appel altijd zo lekker… HIHIHIHIHI

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

