Pinky

Gepubliceerd 18 april 2007 door Sannie

Ik ging met mama foto’s kijken op de computer. Daarmee bedoel ik op haar log en op de andere. Bij Diane’s log zij ik gelijk : ik ga de puppy een bod geven ! Bleek dus dat ik dat van Oma had geleerd. Nu heb ik zelf ook een virtueel huisdier, ik wou een vleermuis maar mama vond een pinguin leuker. Vind ik ook wel leuk dus geven jullie hem ook een visje ?? Hij staat boven mijn foto in de rechterkolom !

5 reacties op “Pinky

  • En dan nu maar goed zorgen voor Pinky he?!

    En even dit:
    Een warme deken van alle goeds dat ik jullie van harte gun als dank je wel voor alle lieve berichten en opppeppers!

    Liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

