xc2xbd jaar dag !

Gepubliceerd 18 april 2007 door Sannie

Ja, ja, vandaag ben ik dan precies een half jaar ! Gaat snel die tijd ! Vind mama tenminste wel. Dus nu mag ik dan echt aan de fruithapjes en sapjes. Kijk maar eens wat ik ervan vond vanmorgen…….

7 reacties op “xc2xbd jaar dag !

  • Gaaf he, die bekkies die ze dan kunnen trekken!! Heb je dan eigenlijk nog niet eerder fruithapje gegeven?? Mijn beide kids zaten al met 3,5 maand aan het fruit (of zijn die richtlijnen alweer veranderd??). Mijn 2 kids schelen 16 maanden, maar daar zaten dus al verschillen in wat betreft de tijd dat ze bepaalde dingen mochten eten. Al kwam ik daar pas weer achter toen mijn jongste met 8 maanden volledig (incl. kruiden e.d) met de pot al mee at en ik bij het 12 maanden bezoekje hoorde dat dat vanaf toen mocht. Deed ze dus allang….Ach ja, consultatiebureaus…
    Groetjes, Karin

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

