Leuk dagje !

Gepubliceerd 17 april 2007 door Sannie

Vandaag moest de Twingo voor de APK keuring. Marco had al ff gekeken en had niets geks gezien maar het blijft toch spannend. En wat denk je, afgekeurd….. Was een voor-veer gebroken. Geen idee wat het inhoud maar ik zag de bui al hangen. Maar dit log heet niet voor niets leuk dagje, het is een garantie gevalletje ! Gaat me dus niets kosten. Twinkie gaat donderdag terug voor de reparatie en herkeuring en dan kan ik weer een jaartje rondrijden.

Vanochtend had ik ook het gesprek met Ellis van Gastouderbureau 4 You. Zij heeft een jongetje voor me die net twee maanden ouder is dan Kaylinn. Die zou dan dinsdag, woensdag en donderdag bij ons thuis komen. Betekend dus dat ik dan weer 30 uur  "ga werken". Dat is een tijd geleden ….. Als het goed is bellen vandaag of morgen de ouders voor een afspraak. Als het dan "klikt" hebben we er vanaf 1 mei een kindje bij ! Moet ik dus nog ff op zoek naar een duo-buggy/wagen. Want lopen met 1 maxicosi is al niet alles maar met twee cosi’s Yannick naar school brengen zie ik niet zitten….Jullie horen wel hoe alles weer afloopt !

Ook vandaag maar eens mensen gaan uitnodigen. Heb volgende week donderdag (oeps, dan al ???) een kinderkledingparty en moest er nog wel achteraan. Heb al wat reacties terug en denk dat we de kamer wel kunnen vullen. Heb je ook interesse mail me dan ff.  Iedereen is van harte welkom ! Is misschien wat te ver rijden voor sommigen van jullie maar wil je de Birkhoven eens live bekijken is dit je kans !

2 reacties op “Leuk dagje !

  • So da’s inderdaad wel ff een mooie meevaller! Haha jij moest wel lachen zeker toen bleek dat het in de garantie zat! Toppie hoor, da’s altijd leuk! Fijn dat je toch weer een jaartje kan rijden met je Twinky..en hopelijk natuurlijk nog langer ook!

    Super ook zeg dat ‘oppaskindje’! Hoop voor je dat het inderdaad klikt en dat het je bevalt ook natuurlijk! Is wel hxc3xa9xc3xa9l erg leuk voor Kaylinn ook natuurlijk! Wel lekker ook meteen voor 3 dagen! Hoop voor je dat het allemaal door mag gaan!

    Ja en die kinderkledingparty! Heel leuk, maar inderdaad ook voor ons hier nxc3xa9t iets te ver weg! Haha! Maar…je krijgt die kamer heus wel vol denk ik! Wordt vast ook heel gezellig!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

