Mijn vriendinnetje !

Gepubliceerd 15 april 2007 door Sannie

Wil jullie ff laten weten dat ik een vriendinnetje heb. Het is mijn buurmeisje Lotte. We schelen bijna twee jaar maar dat maakt niet uit. We hebben lol met zijn twee, zijn de hele dag druk. ’s Ochtends staat ze al aan de deur om me te halen. Ik vind het wel handig zo zonder schuttingen, we lopen steeds heen en weer. Zal een foto plaatsen van ons twee, vanmiddag gingen we stoepkrijten !

6 reacties op “Mijn vriendinnetje !

  • Ach, wat maakt leeftijd nu uit? Christian heeft ook een vriendin en wel ons buurmeisje…en zij is al 17!! Als hij haar ziet, begint hij helemaal te stralen (hebben hem ook nog maar net verteld dat ze al een poosje een vriend heeft, haha!).

  • oei, moet ik me zorgen gaan maken kanjer van me? Of dacht je: nou, diane gaat nu toch met danny trouwen dus zoek ik maar een ander? Achja, ik denk dat Lotte en ik jou best kunnen delen hoor!!

  • we moet maar weer verder sparen voor de volgende bruiloft al zal dat nog wel een jaar of 20 duren, maar het is wel leuk om zo’n lief vriendinnetje te hebben

  • Ach wat gezellig! Da’s inderdaad fijn dat zonder schuttingen! Hihi wel zo makkelijk! En inderdaad, wat is nou 2 jaar! Eline heeft ook een vriendje die schuinachter ons woont, die is al 5!! Haha! En steeds als ie Eline even ziet, krijgt ze een dikke kus van em! Zo leuk! Eline stond vanmiddag met haar neusje tegen de poort gedrukt toen ze iets op straat hoorde en riep vervolgens: Haaaaaaaaans!! Maar helaas pindakaas, het was hansje niet! Hihi!

    Dus laat jullie volgende date ‘stoepkrijten’ maar gewoon doorgaan hoor Yannick! Haha!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

