Lekker weertje !!

Gepubliceerd 15 april 2007 door Sannie

Het is nu wel lekker weer zeg ! Mag hier met mijn mollige babyarmpjes en beentjes lekker bloot spartelen. Mama zet gewoon het campingbedje onder de parasol en ik vermaak me best !!

5 reacties op “Lekker weertje !!

  • Nou Kaylinn, zo te zien heb jij je ook prima vermaakt met dat warme weer! Fijn hee! En joh…die lekkere mollige armpjes en beentjes zijn alleen maar een teken dat je het heel goed doet allemaal! Vind het net schattig, maar dat ben je ook natuurlijk!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

