Loghop

Gepubliceerd 11 april 2007 door Sannie

Ja ik ga er ook aan geloven ! 12 Mei heb ik mijn eerste loghop ! Ben benieuwd, ga vanaf 19.30 met een bak thee voor de pc zitten en wacht maar af… Ook meedoen ? Mail Ramona van Join The Club, hieronder vind je meer info :

Op zaterdag 12 mei om 19:30 uur zal de loghop beginnen.

Wil je meedoen, mail dan eventjes via lidvanweblog@hotmail.com

en geef dan even de volgende gegevens door:

Naam van je weblog

Link naar je weblog

Waar je weblog over gaat

Eén reactie op “Loghop

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

