Busy

Gepubliceerd 10 april 2007 door Sannie

Beetje druk hier van de week. Vandaag naar Nieuwegein geweest. Moest zelf naar het ziekenhuis voor nieuwe kousen en de kids bleven even bij Oma. Snel auto gewassen in de wasstraat (was niet echt overbodig) en wat boodschapjes gedaan. Ook even bij Curves langsgeweest. Heb de boel over laten zetten naar Maarssen daar zitten ze ook. Ja, Sannie gaat het sporten weer oppakken !  Is ff geleden maar ik hoop dat het weer gaat werken. Ik vond het leuk en het gaf ook nog resultaat. Wie weet, die laatste zwangerschapskilo’s er af voor de bruiloften die komen gaan. Toen weer richting huis. Had op het antwoordapparaat een berichtje van een gastouderbureau. En ze hebben misschien een oppaskindje voor me ! Een jongen van een maand of acht voor drie dagen Ze belt me morgen terug om een afspraak te maken, ben benieuwd ! Morgenavond een Hara party bij een buurvrouw van mijn moeder en donderdag ga ik met Kaylinn naar de Portrait Place foto’s maken. Vrijdag komen Maikel en Kim hier eten en het huis bekijken. Ben benieuwd hoe Kim het vind, was hier de dag van oplevering dus er is nogal wat veranderd. En dan is het al weer weekend. Time flies when your busy………

5 reacties op “Busy

  • Druk, druk, druk maar weer…Hier hebben wij weken achter elkaar dat het ook zo druk is! Gelukkig deze week eens niet, alleen het weekend is vol gepland met dingen die wij moeten doen met het oog op een verhuizing….
    groetjes, Karin

  • Om even jouw vraag te beantwoorden: nee, Christian wordt pas eind van deze maand 3….hij is altijd vrij lang voor zijn leeftijd geweest, maar dat heeft hij niet van mij hoor!!
    groetjes, Kaar

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

